portaler

6-Punktssystem

2016-05-26 22:21 #0 av: Ghosthunter

Jag tror jättemycket på att UFOn och andra väsen kommer via dessa 6-punktssystem eller stargates. De bildar tidslösa tunnlar till andra dimensioner och galaxer. Det som jag har sett lysa upp i 1-2 sekunder på natthimlen kan mycket väl vara precis när en tunnel/port öppnas.

UFOn brukar dyka upp och försvinna snabbt.........en tidslös tunnel förklarar detta.

http://magicalspots.se/stargatesportaler.html

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-05-27 03:12 #1 av: Hukanson

Denna websida är nog den "häftigaste" sida jag fått i ögonen, Spöket. Det säger mycket om din entusiasm att du hittat den och delar. Tack. Det är som att få nyckeln till en stängd dörr man tittat på en lång tid.
Livet blir aldrig sig likt igen. 😳

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-05-27 07:57 #2 av: Ghosthunter

Så kul att jag fick äran att dela den till dig då, Hukanson.....jag blir glad!Glad

Visst är den bra och superintressant!!

Anmäl
2016-05-27 13:43 #3 av: VSK

Ja supertack Gh till en mkt bra sida. Tummen upp

Och jag tror som du gällande det tråden handlar om. 

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-05-27 13:52 #4 av: Ghosthunter

Tack VSK!Glad Jag blir lite sugen på att lära mig detta med pekarna ordentligt och leta efter dessa portaler.

Anmäl
2016-05-27 13:54 #5 av: VSK

Japp det förstår jag. Du har ju en jäkla arsenal med utrustning nu. Tummen upp

33 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 1 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-05-27 16:36 #6 av: Marr

Tony & Eva har du uppe i Stockholm och jag undrar jag om dom inte bedriver kurser i det här fortfarande.

Jag tror t.o.m. vi har en video någonstans när dom är ute & letar 6 punktsfönster & mäter ut dom med pekarna. Tyvärr är jag så dålig på att hitta gamla inlägg  men ska göra ett försök...det är dock flera år sedan nu.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-05-28 18:11 #7 av: Evisen

#6 Sådana kurser har iaf inte typ ABF och Folkuniversitetet på sin agenda här i SthlmSkämtar.  Hade de haft en sådan kurs, så hade jag nog övervägt att övertala någon kompis att gå denGlad.

Anmäl
2016-05-28 19:03 #8 av: Ghosthunter

Hade ju varit en mycket intressant kurs. Men kanske man skulle börja med att lära sig detta med pekare och slagruta? I Arvika här i Värmland finns en slagruteföreningGlad

Anmäl
2016-05-29 18:09 #9 av: Evisen

Finns intresset Ghosthunter, så varför inte?Tummen upp

En kurs med likasinnande personer kan bli jätterolig, och även få vänner för livet.

Anmäl
2016-05-29 19:01 #10 av: Ghosthunter

Ja precisGlad

Anmäl
2016-05-30 11:05 #11 av: Farwuq

Detta var intressant, spöket.
Tummen upp

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-05-30 11:26 #12 av: Ghosthunter

Ja det är intressant. Dock är jag inte säker på att "vanliga" andar vanligtvis kommer via dessa portaler....men naturväsen kan jag tänka mig.

Anmäl
2016-05-30 11:37 #13 av: VSK

Jag tror oxå att vissa portaler är till för viss slags "energi". 

Anmäl
2016-05-30 14:58 #14 av: Farwuq

Det finns nog andar som driver ikring här som aldrig varit nära portaler.
Spöke

Corruptissima re publica plurimae leges.
Värd för Astrologi & Psykologi iFokus.
Medarb. Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland.

Ge mig snabelat NU!

Anmäl
2016-06-02 10:34 #15 av: [kajmal"]1

senaste uppifterna uppifrån, har hört från flera olika håll. ww3 kommer om 3 år.....kamjal som sagt hon är från framtiden, hon har lovat mej följa med henne i tidsflödet. de skrotade sina rymdskepp för flera tusen år sedan.

Anmäl
2016-06-02 17:22 #16 av: Hukanson

Så Kajmal reser i tiden och inte i rummet? Behöver man ändå inte ett fordon att hålla till i?

Detta ww3 är det ett fysiskt eller mer sinnligt evenemang? Vilka tar konsekvenserna av att det ses som ett brott mot gällande LAG?

Anmäl
2016-06-02 17:26 #17 av: [kajmal"]1

hon har sagt att de behöver inga skepp.   fysiskt vad jag förstår, de förbereder evukation av en del människor

Anmäl
2016-06-02 20:21 #18 av: Hukanson

De behöver inga skepp men vill ändå evaluera människor...från ww3? Vad utmärker de människor som väljs och vart blir de förda?

Anmäl
2016-06-02 20:40 #19 av: [kajmal"]1

det är andra som evakuerar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.