Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1654 ggr
Marr
4/25/16, 9:41 AM

ISS Live Stream

Senaste från ISS live stream. Vad är det dom filmat? Månen? Ufo?

Var kommer ljusstrålen i från? Jorden? Skjuter man mot "månen" eller är det ett skepp? Ufo är det i alla fall än så länge. Även om man verkar vilja förklara detta som reflektioner av något slag…men från vad? Mysko…

https://www.youtube.com/watch?v=dslljx-CA0o

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
4/25/16, 9:54 AM
#1

Spännande video detta 🙂

[Hukanson]
4/25/16, 1:38 PM
#2

Skulle kunna ha varit en uppskjuning av en raket från jorden….men den runda eldsflamman är ju i mitten av rökpelaren… Har ingen aning .. det finns anledning att bygga jordbevakningskameror i ett nätverk runt jorden…

Marr
5/15/16, 7:54 AM
#3

Ett till färskt klipp från ISS…Secureteam 10 har som vanligt analyserat utan att finna en logisk förklaring…så än så länge verkar även detta vara oförklarligt…

https://www.youtube.com/watch?v=FKl2PhoxvD0

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Hukanson]
5/15/16, 9:12 AM
#4

Hur högt upp är fenomenet? Inte högre än molnen går…vi kan därför icke ha lämnat jordens atmosfär. Tack Marr för att du postade detta för jag tror att den refererar till en verklighet som är viktig att acceptera som sann att förstå. Videon visar ett skeende, en molnpelare stigande uppåt, ser ut som en rökpelare men troligtvis bestående av vit moln substans, men denna substans består nog insin tur av en osynlig andlig substans som ger form och innehåll till rökmolnsubstansen. Detta innehåll exploderar i eld och ljus, en jättesmäll expanderar och uppstiger ännu mer tills den liksom avknoppar en form som påminner om en farkost som blir osynligt och möter en plötsligt uppkommande annan farkost och utbyter energier ett stort ljus! Jag har sett bilder från ovansidan av molnen och det har synts former av människor och stadsliknande byggnader. Det kan vara så att det finns mycket andlig substans i luftrummet ovanför våra huvuden som kan använda molnens vatten och annat att bygga former av men i dessa vattenformer har det inte funnits eld och ljus förrän dessa farkoster som kan lämna jorden och åka ut i rymden uppkommit. Dessa vattenfarkoster av moln, eld och ljus är ju inte alls samma som stellarskepp av metall tror jag. Stellarskepp kan bete sig extremt konstigt och förändra sig på det mest underliga vis men jag tror ändå att det är två olika typer av farkoster. Jag tror vi faktist står och bevittnar födelsen av en ny vetenskap för oss mönniskor! Det här är på riktigt och vi kan se många många videos av något som vi behöver studera och ta på allvar. Secureteam gör det i alla fall och det är vi tacksamma för.

Marr
5/16/16, 8:03 AM
#5

Tack Vsk…Varsågod Hukanson.🙂

Men #4  wow så häftigt! 😮

Jo och jag tror vi kommer närmare med stormfart inom ämnet mer & mer, tack vare tekniken & uppmärksamma, vakna människor. Sen att vi börjar fatta att det döljs en hel del för oss och har gjort sedan från början. Tycker Secureteam är bra.

På denna video har en annan privatperson uppmärksammat knepigheter från ISS livestream och sänt till secureteam. Vid 5 minuter. Även klipp från Apollo 8 + lite annat som vi verkar bli undanhållna från. I alla fall nämns det ju aldrig eller tas upp för diskussion från andra än de som ser…

https://www.youtube.com/watch?v=aj6fFt4B4w0

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: