Utomjordiskt

Okända föremål som flög över Mora

2016-04-24 20:02 #0 av: tollimanen

Han filmade okända föremål :

http://www.dt.se/dalarna/mora/han-filmade-okanda-foremal-som-flog-over-mora-det-var-det-sjukaste-jag-sett

Anmäl
2016-04-24 20:50 #1 av: Hukanson

Fem okända små ufos, över okänd liten stad. Det finns det som värre är, än en okänd alien encounter...😳

Var och en blir salig på sin egen tro...men många ser nog fem stellarskepp nere på recognosering över Dalarna.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-04-24 21:02 #2 av: VSK

Jösses, rätt häftigt. Tummen upp

Ska bli spännande sen när alla experter inom området sagt sitt. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-04-24 21:57 #3 av: Huygens

Ja, det var häftigt. Mora är ju en känd stad i Sverige. Troligen har fler sett det, även om folk kanske håller tysta.

Anmäl
2016-04-25 07:08 #4 av: Marr

Wow vad skoj! Så himla kul att han hann filma lite. Säger som Vsk, spännande att se vad "experterna" säger.

Tack för du visade oss Tollimanen!Tummen upp

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-04-25 17:59 #5 av: Vilsen M.S

Vad spännande, jag vill också se sånt på himlen (jag som älskar att titta upp på himlen)!Glad

Anmäl
2016-04-25 18:06 #6 av: VSK

Du kanske en dag får uppleva nåt extra Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-04-25 22:00 #7 av: Hukanson

Om du hade varit i Giza Egypten hade det varit önskedrömmens dag...eller vad kan man tänka..?

http://www.enter-video.com/index.php/conspiracies-ufos-videos/181-ufo-fleet-over-giza-pyramids-april-2016

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.