Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1470 ggr
[emds123]
4/23/16, 9:46 PM

Har nån här privat blivit kontaktad av aliens?

Hej! Jo, jag tänkte höra om nån nån gång blivit kontaktad av någon E.t eller alien eller vad ni vill kalla det. Jag har blivit kontaktad av 2 ljusvarelser lika vita som statyer. Jag ville höra om det finns nån mer som fått nån kontakt ochså?:).

Annons:
[VSK]
4/23/16, 9:50 PM
#1

Vill du försöka beskriva ljusvarelser lite mer.

[emds123]
4/23/16, 10:12 PM
#2

#1 Ja det här tar lite tid att förklara… Men om du vill att jag ska förklara så gör jag väl det:).

När jag var yngre när jag skulle sova så kom det alltid en ljusvarelse som såg ut som en staty (hon var en kopia av mej fast vit).  Hon stirrade på mej och stod alltid i vardagsrummet i en stod och stirrade in på mej från det rummet. Första gången jag såg hon var det inte förvånande, det var som om hon och jag delade hjärna. Hon kollade mycket på klockan och sa alltid till mej telepatiskt att jag skulle gå och lägga mej.

Några månader blev jag väckt i natten. Nån sa: Dem kommer nu.

Två ljusvarelser kom in i rummet, ena var den där kopian av mej och den andra var inte lik mej. Den som var lik mej var den enda som pratade med mej, hon sa att hon var mitt högre jag och kom från ett högre solsystem på planeten Venus och att hon hade ett skepp (rymdskepp) Långt upp i skyn. (Och jag har vid många gånger sett ett guldigt tefat). Hon sa inte varför hon kom, men det var som om något tryckte på dem, något hon ville säga. Det känns som om dem såg mej som en annorlunda individ. Hon sa att dem har letat överallt efter nån som mej som kunde passa för ett slags uppdrag. Men dem visste inte om jag var vuxen nog bara. Dem log mycket och var givmilda. Hon frågade ochså om jag ville komma med i deras rymdskepp. Men jag svarade inte på det. Jag var aldrig intresserad av sånt då, hon sa att många här på jorden skulle kalla dem änglar. Men att dem faktiskt är utomjordingar. Inte the greys utan vänliga utomjordingar. Hon sa ochså att jorden skapades av 3 forskare och att en av dem var jesus. Och att jesus kom hit och låtsades vara nån annan. Och att jesus budskap misstolkades i bibeln, och att helvetet inte finns. Sen tog hon min hand, och jag tuppade nästan av av kärlek, glädje och hopp från hennes händer. Sen så sa hon till den andra: Vi kom för tidigt. Dem skulle komma tillbaka när jag blir äldre sa dem. Sen gick dem, och sa inget hejdå heller. Sen bara var det som om jag somnade om direkt. Hon sa ochså mycket jag inte kommer ihåg och inte förstår. Men hon sa att jag skulle ha en svår tid ochså framöver och det har jag haft.

Och för nån månad sedan vaknade jag upp mitt i natten av ett konstigt läte i mitt rum och att hon sa mitt namn flera gånger och undrade om jag var där, hon lät orolig som om hon inte trodde att jag var där. Sen när jag sa: Ja jag är här.

Så försvann hon bara som om hon och lätet försvann in i en högre dimension.

[emds123]
4/23/16, 10:14 PM
#3

Hon sa ochså att dem satt mej in i en reinkarnation här och att jag hade en tragisk död i mitt tidigare liv.

[Hukanson]
4/24/16, 1:13 AM
#4

Spännande läsning, emds123, du har en speciell relation till Venus och dessa ljusvarelser som vi skulle kunna kalla änglar fast de är venusianer. De skulle kunna bjuda dig på många äventyr av olika slag men du kanske är för ung och ointresserad av något annat än ditt eget just nu. Kanske du borde tvinga dig själv att forska och studera om allt möjligt runt detta med extraterrestrial verklighet. Annars kanske du somnar in i en köttslig dvala där de inte längre når dig eller du når dem.

Marr
4/24/16, 6:20 AM
#5

Jag måste säga att det var mycket intressant att läsa din upplevelse med ljusvarelserna Emds. Tack för att du delger det till oss!🌺

Vår kära Cristine & tidigare Sajtvärd här hade också mycket besök av sk. ljusvarelser och mycket märkligheter har hon fångat på bild. Saknar hennes fantastiska förmåga och kontakten hon hade med dom när hon fanns kvar på jorden fysiskt & även hennes bilder… hemskt mycket.❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[emds123]
4/24/16, 7:23 PM
#6

Åh tack så mycket! #4 och #5 Jag är glädjad över att ni skrev snälla saker som svar för man vet aldrig hur folk reagerar om man berättar om en sån här upplevelse, och det tog mycket mod till mej att skriva det här. Jag har fördjupat mej mycket på det och en natt hade jag mediationsljud i öronen och sov, då drömde jag som om att jag var på en annan planet med med ljus och mycket lila färger. Jag såg elefanter, vattenfall och regnbågar. Det var som om jag var på plejaderna, för pappa och mamma har berättat för mej om plejaderna och det var som om jag kände och såg hur det var där. En fantastisk dröm. Det viktigaste för att få kontakt med dem från Venus är att vara sig själv, man ska liksom känna att man är sig själv helt och inte göra saker man  känner skuld för. Dem sa ochså att man ska akta sig för orion, jag vet inte varför men sen googlade jag och det stod att det säga att nån plejaderna jagade bort orion m.m och att det bor dåliga aliens där. Ja det är allt jag vet hörni hör av mej om nåt mer händer!:)

Annons:
[Hukanson]
4/24/16, 8:42 PM
#7

Det kan också vara så att Orion är mycket bestämda och viljestarka och kanske svåra att ha att göra med för vanliga människor…om man bara vill uppleva friheten att utforska gemenskapen med himmelska väsen.

[emds123]
4/24/16, 9:51 PM
#8

Mm ni verkar veta mer om sånt där än mej.. hehe fick underkänt i fysik,matte ja alla NO ämnena i skolan:).

Marr
4/25/16, 7:00 AM
#9

Det är nog ingen som vet hur det förhåller sig hur duktig man än är på både fysik eller matte. De fysiska lagar som råder här på jorden kan ju vara helt annat på andra planeter…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[emds123]
4/25/16, 9:04 AM
#10

Aa :)

[Hukanson]
4/25/16, 1:16 PM
#11

Logik är problematiskt för de som behöver se ting i ett ljus av kanske beroendeförhållanden? Det skulle kunna vara ett tecken på en dimma orsakad av relationer..?

Upp till toppen
Annons: