Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1631 ggr
[Hukanson]
2016-04-20 22:06

Vacker Fullmåne

Har väntat på denna lilla fullmåne som nu lyser söder ifrån med en röd halo och ser ut som om den har fått en absolut fullmakt att dirigera våra medvetandegörelser rakt in i nirvana typ. Har tyvärr ingen bild att visa men utlyser raskt en Tävling om vem som fångar månen bäst på bild! Första pris kan vara ett medarbetarstipendium på tre veckor eller tio likes på valfri facebooksida. Upp till bevis…må bästa kamera vinna! PS. se det som en övning inför Merkurius passagen över Solen den nionde maj.

Annons:
Marr
2016-04-21 12:12
#1

Åh var den sådan i gårkväll…ja då hade jag somnat framför teven, så typiskt nu för tiden. Nu är ju inte jag någon vidare fotograf då men…jag ska detta i åtanke ikväll för kanske det blir stjärnklart.

Hahahaha en medarbetartjänst…jag men då kan jag ställa upp utan risk för att vinna det i alla fall…😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Amon
2016-04-21 23:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Kan ju lägga in ett foto som jag nyss tog på månen - även om det är lite suddigt - har ju bara en enkel liten pocketkamera.. ☺️

Men något av ovanstående pris är jag inte intresserad av - dem kan ni ge till någon annan fotograf.. 😃

Marr
2016-04-25 08:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jättefin bild Amon!🙂

Så här såg den ut när jag fotade hehehe…men lite trolskt när träden är i vägen.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Hukanson]
2016-04-25 13:19
#4

Tack för de strålande vackra bidragen i fototävlingen som har Månens fullhet som objekt. Kanske man kan säga att Marr leder för det kompletterande grenverkets skull…en förening av jord och måne ger extrapoäng.  🙂🤔 Men å andra sidan är det ett moln med i Amons bild av förening av himmel och måne så det är nog hugget som stucket….😏

Upp till toppen
Annons: