U.F.O -U.S.O.S & Stjärnskepp

ISS fångade UFO-liknande farkost på bild

2016-04-11 18:55 #0 av: VSK

Vad tror ni det är för nåt? 

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/117968

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-04-11 19:02 #1 av: Ghosthunter

FunderarJa du........ser ju lite ut som ett typiskt klassikt flygande tefat!

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-04-11 19:04 #2 av: VSK

Ingen väderballong alltså ? Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-04-11 19:13 #3 av: Ghosthunter

Nej, det tror jag inte!Skrattar

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-04-11 19:46 #4 av: Hukanson

Håller med programledaren...klockrent tefat.

Litet magnifikt också...som när the Enterprise ger sig iväg på ett oerhört viktigt uppdrag i fjärde kvadranten.

Tänk när det vänder...att det inte längre är klokt att förneka och vänta på att myndigheterna säger till, utan att bekänna sin intelligens och stå upp för sanningen.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-04-11 21:07 #5 av: VSK

Rymdskrot vänder ju knappast bara så där. 

Anmäl
2016-04-12 07:36 #6 av: Marr

Jag kan hålla med Jimmy här att visst döljer Nasa så är det. Men rymdskrot, ljus, reflektion? SkrattarNä du grabben...

Ganska lustigt egentligen hur dom kan med...stänga av var gång något utomjordiskt sker & vi fattar inget eller? Klockren farkost, som jag ser det.Glad

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.