Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 958 ggr
Marr
4/5/16, 10:01 AM

Jag tror mer på Ufo än Sifo!

Här hittade jag en artikel om hur pass vi jordbor tror på Ufos. Den säger; tror mer på Ufos än regeringen…😃

http://nyheter24.se/nyheter/politik/836804-fler-svenskar-tror-pa-aliens-an-pa-regeringens-politik

Fast det är ju egentligen inget att skratta åt. Det är sorgligt att vi inom politiken inte känner tilltro. Men är det konstigt? Inte då!

Jag vet vad jag sett & sen Palme dog så ser jag bara en salig röra…ingen som vågar stå upp för verkligheten längre och sätta hårt mot hårt! Hade varit intressant att sett Palmes reaktion på det som sker i världen just nu.  Undrar vad han sagt om det utomjordiska just nu? Tror inte han brytt sig för ansåg nog att det är viktigare med vad som sker här, vad gäller vår medmänsklighet på hela planeten. Fast jag ska tillägga att jag är inte socialdemokrat heller, men Palme gillade jag trots att även han hade skumraskaffärer…

Vi behandlar de "utomstående" behövande människor i kris, trots att dom tillhör vår planet… som om dom vore Aliens…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[Hukanson]
4/5/16, 10:17 AM
#1

Statistik är sanning så här är den svart på vitt: Enligt en undersökning som föreningen Vetenskap och Folkbildning gjorde i höstas så tror 51 procent på intelligent liv på andra planeter. 15 procent tror att vi har haft besök av intelligent liv från andra planeter. Sanningen är att 66% av svenska folket tror på intelligensen. Vad de övriga 34% inte tror på framgår av samma sanning.

Marr
4/5/16, 10:35 AM
#2

Ja det är ju intressant att VOF lägger ut detta, samtidigt som jag inte är speciellt intresserad av deras undersökningar som mestadels går ut på att "trycka" ner de som tror sig vara säkra på att "veta mer".

Jag vet ju som sagt vad jag sett &  är ändå förvånad att endast 15% tror vi haft besök! Jag har sett dom intensivt under 10 års tid. Fast endast en gång under alla år har jag sett en Grey. Har jag fått se tänker jag, att det är ett stort antal utöver mig, som sett dom på vår planet. Blev förvånad att ej fler sett det jag sett när jag hittade internet…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
4/5/16, 10:54 AM
#3

Folk kanske ser och sedan förtränger vad dom sett. Jag vet en kille som var på utlandsresa med släkten i slutet av 1960-talet och dom såg då ett 300 m stort UFO som fotograferades över staden och visades på bild i lokalpressen.

Några år senare sa en av släktingarna att dom inte sett något.

Marr
4/5/16, 11:11 AM
#4

Jamen det är ju sorgligt Huygens…vad det är som gör att folk inte vågar stå för vad dom sett…det begriper inte jag?🤔

Jag har sett så mycket att jag nog glömt att nämna hemskt många saker…men när de landar mitt framför näsan på mig så är det helt omöjligt för mig att glömma. Eller när dom står med sina ljusbollar & blinkar till varandra på låg höjd ofta 2 & 2, då undrar jag var alla människor är som borde stannat vid vägkanten för att bevittna detta, så som jag gjort så många gånger.

Det är som om trafiken blivit stoppad någonstans under dessa uppenbarelser…Oftast har jag haft tur att ha fler än ett vittne med som sett det samma jag har sett…

Nu hojtar man om än det ena än det andra som t.o.m Nasa vill vi ska veta. Det är intressant men jag litar mer till det jag sett själv, fast inte vet jag vilka dom är som finns i dessa skepp…Går nog inte fram hur som helst och skakar hand med dom.😃

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Upp till toppen
Annons: