Galaktiska Civilisationer/raser

grå aliens..om greys

2016-03-22 10:13 #0 av: [kajmal"]1

det är vanligast med grey rapporter i nordamerika, men de finns här ochså

frågade mina vänner nordic aliens om hessdalen, de skulle kolla, men de  tror att hessdalen är en greybas

Anmäl
2016-03-22 18:34 #1 av: Marr

Den Grey som vi fick bevittna sågs för egna ögon. Alltså ingen inre vision fastän den verkade försöka likna andra saker...en parabol t.ex. som ej fanns där i verkligheten bredvid skorstenen på det hustak den befann sig. 1 meter hög & smutsgul. Den såg oss och vi såg den, mitt på ljusa dan h*n hade en gulbeige dräkt/kropp.

Fast verkligen att det blev dimensionsknas i hela lilla kvarteret under 1-2 dygn nästan. Elfel och så mycket konstigheter skedde som jag inte orkar ta...en gång till.

Undrar om alla Greys är "undersåtar"  från en "ras"?

Ja jag vet inget jag och galet nog var det att få se detta som jag ej ens kunnat föreställa mig att man någonsin skulle få vara med om...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-03-22 21:40 #2 av: Eliiza

Hej!
De varelser som många kallar för "Små Grå", "Little Greys" eller "Die Grauen" etc. är faktiskt oftast bioorgaiska androider. Dvs. de är alltså inga mänskliga väsen utan artificiellt framställda varelser. Dessa sk. Små Grå liknar, och är avbilder av, sina mänskliga sk. skapare och har kroppar med inre organ. De är självständiga, observerar och undersöker samt fattar egna beslut. Eftersom dessa varelser är artificiellt framställda så har de ingen själv-evolutionerande andeform som kan inkarnera här på Jorden eller någon annanstans.
Dock så misslyckades våra egna forskare med att upptäcka att dessa Små Grå i verkligheten faktiskt var/är androider då de undersökt vissa av dem.

Utseendet på, och historien om, dessa Små Grå har under många år förvrängts och förvanskats för att förvilla och vilseleda samt för att skapa rädsla och panik etc. bland oss jordbor.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2016-03-30 08:51 #3 av: Hukanson

Eliiza tack för bra kommentar men när man säger bio-organisk android så har man ändå sagt biologisk vilket väl ändå var vad du ville säga att de inte är. De har organ men av ett slag som inte är av biologisk natur. Inte för att jag vet vad de har eller inte har....bara vill diskutera logiken. Vi vet ju att ett par stycken har dött på jorden och säkerligen blivit dissekerade noggrant....funns det någon rapport om det man kan studera?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-03-30 10:27 #4 av: Marr

Jag misstänker att de rapporterna i så fall är konfiskerade för allmänheten.

Att dom finns är jag i alla fall övertygad om, eftersom jag sett en. Vad dom sedan är för något vet jag ej.

Vad jag vet är, att mig har dom inte gjort något ont i alla fall...även om man kände sig hemskt "elektrisk" & lite lätt illamående, med huvudvärk under den tiden denne "farkost" låg över hustaket.

Anmäl
2016-03-30 13:58 #5 av: Hukanson

Skulle inte alla dokument offentliggöras efter femtio år..? Det borde finnas mycket att läsa ...

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-03-31 08:18 #6 av: Marr

Mycket ufofiler har ju släppts redan nu, men det är väl mest farkoster & sådant som visat sig på filmer som konfiskerats av staten.

Misstänker att det fortsätts döljas & de mest spektakulära fallen som abduktions & sådant får vi nog inte reda på hur som helst. Jag ser det som att det är såå mycket som hålls undan för oss i samband med det utomjordiska, att det blir rent kaos bland allmänheten om vi får reda på hur det ligger till... 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.