E.T. / Utomjordiska raser

Alien Grey, samtal via Bashar

2016-02-19 18:39 #0 av: Huygens

Hittade denna kanalisering av en alien grey (13 min, varav 7 min med en grey) av Bashar (genom Darryl Anka).

Man kan höra hur kvinnan som pratar med alien blir upprörd, kanske rädd och arg. Men alien grey tycker att denne kan göra som den vill med människor, då denne anser att mänskligheten träffat (?) ett avtal med alien greys.

Alien greys blandning och alien abductions med människor kommer fortsätta 10 år till, sedan är "agendan" fulländad.

.

Kanske man kan tillägga att kvinnan hade en smula förutfattade mening om alien greys. Jag har inte riktigt haft den upplevelsen att greys är helt utan känslor.

Det är ett mörkt, hårt, kallt och sakligt samtal.

Denne alien grey tycker att människorna förbrutit sej mot greys fria vilja på en känslomässig nivå. Så frågan är hur mycket "avtal" det finns mellan greys och människor?

Anmäl
2016-02-19 22:10 #1 av: VSK

Jag kan ej se klippet. Kontot är avslutat står det. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-02-19 22:36 #2 av: Huygens

Oj, men den finns här. https://youtu.be/cVXA2uMLunw

Sämre ljud, dock.

Anmäl
2016-02-19 22:41 #3 av: VSK

Tackar Tummen upp

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.