Frågor inom ämnet söker svar

UFO / Chemtrails, svart "tjära" regnade

2016-02-19 16:45 #0 av: Huygens

En mängd svarta klumpar regnade över Harrison Township, Michigan, USA.

Ingen vet vad dom svart klumparna av tjära är eller varifrån tjäran kommer. Militären nekar till att vara inblandad. Klumparna hamnade över mark, hus och bilar.

Den svarta klumpliknande substansen verkade inte omedelbart komma från ett flygplan, men frågan är om det kan vara rester från utsläpp av chemtrails eller en okänd farkost?

Anmäl
2016-02-19 22:12 #1 av: VSK

Om jag inte skummade för fort, så vet de inte vad detta innehåller för nåt?

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-02-19 22:34 #2 av: Huygens

inte än

Anmäl
2016-02-19 22:42 #3 av: VSK

Det är ju rätt märkligt ändå. Brukar väl gå att analysera rätt fort. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-02-20 06:32 #4 av: Marr

Sitter här och försöker ladda ner sidan, men den är under så hög belastning så den går ej att se just nu. Välbesökt artikel verkar det som...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-20 07:06 #5 av: Marr

Ska bli intressant att se vad dom säger efter provtagningarna.

Det jag kan tänka mig är att ett flygplan "sprungit läck" och inte mådde så bra när det skulle ner för landning.Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.