Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 1769 ggr
Ghosthunter
2/17/16, 7:10 PM

10 Minuter

Det är en mycket stjärnklar och fin kväll här. Jag gick och ställde mig på en mörk plats och stod och spanade mot himlen. Här händer mycket märkliga saker. På bara 10 minuter, så såg 3 märkliga fenomen.

Det första var en ljusstark UFO-orb som liksom skiftade i styrka där den gled fram. Den nästan slocknade delvis. Det varade i ca 10 sekunder. Den var inte så där jättehögt upp.

Den andra var en mycket mindre ljusorb och på mycket högre höjd….såg ut att vara i höjd med stjärnorna. Den rörde sig i sick-sack möster och syntes väldigt svagt.

Den tredje var en portal som öppnades. En stor ljuspunkt, nästan i storlek av månen, lyste upp i ca 1,5 sekunder.

Någonstans där emellan fick jag syn på ett naturligt fenomen, nämligen en meteorit, men den var riktigt mäktig den också🙂🌛

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
[Hukanson]
2/17/16, 7:40 PM
#1

Härlig upplevelse Spökjägarn, du var i det rätta kosmiska sinneflödet för ett möte med Det Utomjordiska. Grattis. Du är nu en kosmisk spökjägare, lol. Men allvarligt, inget händer av en slump så du är nog liksom belönad för ditt långvariga intresse på något sätt. Det är få som får se och uppleva detta så mycket.

[VSK]
2/17/16, 9:18 PM
#2

Jösses Gh 😮

Visst tusan sa du förut att du hade stått och spanat mot himlen ett tag och sett mysko grejer då oxå?

Ghosthunter
2/17/16, 9:34 PM
#3

Tack Hukanson, så glad jag blev…..jo, jag är kanske i rätt kosmisk sinnesflöde🙂

VSK - Ja det stämmer. Jag har sett mycket av detta här tidigare. Jag tror jag ska ta mig ännu mera tid att spana mot himlen. Tror det var 4:e eller 5:e gången som jag såg portalöppningen.  Det har jag inte sett innan jag flyttade hit🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2/17/16, 9:38 PM
#4

Spännande Gh.

Försök fota och filma om du kan. Du har ju mobilen.

Ghosthunter
2/17/16, 9:45 PM
#5

Ah, det går inte med en sån kamera. T.o.m Månen blir som en liten prick bara. Man måste ha en riktig systemkamera. Det viktiga för mig är att jag upplever det.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2/17/16, 9:54 PM
#6

Okej..

Annons:
Marr
2/18/16, 6:58 AM
#7

Grattis Spöket vad roligt!👍 Jag ska erkänna att jag har varit hemskt dålig på spanandet i över ett halvår. Trots att man ibland ser saker som ofta är mer anmärkningsvärda. Är glad du spanar & piggar upp oss lite med vad du ser!

Kunde du förresten se hur flygplan körde runt i snirklar & S & gjorde tvärvändningar i går med sina avgasspår? Det kunde man se ifrån denna delen av Vänern. Såg ut som piloterna var galna där uppe igen. Inte så utomjordiskt kanske men man undrar ju vad syftet är med att flyga omkring på detta sätt & lämna dessa spår. Likt chemtrails så stannade spåren kvar och grötade ut sig.🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2/18/16, 7:47 AM
#8

Tack Marr🙂

Nej, jag såg inte dessa plan igår. Man kan ju undra vad dom sysslar med? En förklaring kanske skulle vara att planen inväntar tillstånd att landa?🤔

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2/18/16, 8:03 AM
#9

Hahahahaha ja kanske dom väntar på landningstillstånd, det verkar vara dålig ordning där uppe i luftrummet, dom verkar ju inte veta vart dom ska som det ser ut. Man skulle ju kunna tro dom är fulla…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2/18/16, 8:08 AM
#10

Dom kanske har varit på pilotföreningens fest?😃

Men det för fungerar väl så vitt jag vet, att alla plan måste anropa flygtornet för att anmäla landning och invänta svar för tillstånd att landa. Det kan ju vara nåt problem vid flygplatsen så att dom inte kan landa på utsatt tid🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2/18/16, 8:15 AM
#11

😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Evisen
2/18/16, 3:07 PM
#12

Vilka häftiga upplevelser Ghosthunter! 👍

Det är sådana där händelser som inte jag ser då jag bor i ett område med många hus, och upplyst överallt.

Hoppas bara att du inte fick nackspärr*skojar glatt*😃.

Farwuq
2/18/16, 4:02 PM
#13

😮

Jag häpnar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
[VSK]
2/18/16, 4:06 PM
#14

Gh nu får du fixa forumträff hemma hos dig. 

Först rundvandring i metropolen Segmon (borde gå att hyra limosiner) sen lite ufo-spaning och sen avslutar vi en natt i spökhuset 😃

Ghosthunter
2/18/16, 4:56 PM
#15

Ja, men det verkar vara vanligt här….men som Evisen säger, så är det en fördel att vara där det är mörkt också. Jag ska försöka att locka till mig något med en ficklampa nästa gång (om inte jag har fått nackspärr😃)

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2/18/16, 4:58 PM
#16

#15

Visst är det en enorm fördel med att ha så lite belysning som möjligt när man skall spana uppåt. 

Det räcker ju att köra bil på landet en mörk natt och man närmar sig en liten liten ort så ser man ju hur mkt det lyser upp på avstånd.

Ghosthunter
2/18/16, 5:02 PM
#17

Jo och naturligtvis klart och fint väder som det var igår🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2/18/16, 5:03 PM
#18

😭

Ghosthunter
2/18/16, 5:19 PM
#19

Haha….det kanske lät lite kaxigt i #15😃Men faktum är att jag har sett liknande saker ett antal gånger här. Det som fascinerar mest är nog dessa märkliga blinkningar som enlig Kajmal ska vara en portal som öppnas och jag tror att han har rätt. Detta har jag t.o.m sett en gång på dagtid och några gånger när det har varit mörkt🙂

Den stora ljusstarka UFO-orben syntes där portalen öppnades.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[VSK]
2/18/16, 5:22 PM
#20

#19

Halvkaxigt får det ju vara. 👍

Du Gh, jag tror priset på min ypperliga filmkamera har gått upp i pris nu 😃

Annons:
Ghosthunter
2/18/16, 5:30 PM
#21

😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Hukanson]
2/18/16, 5:58 PM
#22

Att du har sett portaler är ju mirakel i sig! Vad är portaler? Det är en ljusdörr till en andlig dimension som överstiger vår 3 dimensionella solskensdensitet. En okänd värld där våra naturlagar inte gäller, våra begränsningar inte finns, ljushastigheten ett materiellt golv. Att du har sett ljuset från högre världar är en välsignelse som vi är glada för att du delar med oss!

Ghosthunter
2/18/16, 6:29 PM
#23

Det har du rätt i, Hukanson. Jag kanske inte riktigt har insett hur stort det är😃

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[LoveUnite]1
2/19/16, 8:22 PM
#24

Yep, satelliter kan vara rätt häftiga att se, speciellt när månens ljus reflekterar på dem.  👍

Ghosthunter
2/22/16, 2:29 PM
#25

#24
 Ursäkta, men du måste ha kommit i fel tråd. Här snackas det inte om satelliter.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: