Paranormalt

Hoia-Baciu forest

2016-02-04 09:53 #0 av: Ghosthunter

Hoia-Baciu forest i Rumänien: http://beforeitsnews.com/paranormal/2015/08/the-hoia-baciu-forest-ufo-hotspot-haunted-or-both-2494538.html

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2016-02-04 10:29 #1 av: Ghosthunter

Mer läsvärt: https://hoiabaciuforest.com/ Glad

Anmäl
2016-02-04 13:28 #2 av: Marr

Spännande Spöket och många gånger tror jag det går hand i hand. D.v.s att jag kan tänka dimensionerna ligger nära varandra där och att det kan uppstå en slags portaler här & var.

Jag har bott på 2 olika ställen inom en radie av 3 mil där det var hemskt ufotätt....där upplevde vi även vissa spökerier...spökgestalter i vadmalskläder, köksaktiviteter utan ingen fanns där, spring i trappan, skuggor utmed väggarna.

Zak & Billy besöker ju skogen & jag kan tänka att här rör det sig om Ufon. Zak är ju rätt kaxig i vanliga fall och utmanar ödet lite väl mycket lite väl ofta tycker jag.

https://vimeo.com/84372034

Spökrösten som säger Vlad & blommor....ja kanske det är en av andarna som försvann eller är det kanske en utomjording dom snappat upp...känner igen det där namnet på något sätt....

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-04 16:09 #3 av: Ghosthunter

Jag såg avsnittet av Ghost Adventures igår och blev intresserad av skogen. Jag tror också att det beror mycket på vegetation och miljö för att sätta fart på diverse paranormala fenomen. T.ex där det finns rinnande vatten och kalksten.

I detta fallet tror jag på att öppningen i skogen är en portal som är öppen mot flera dimensioner.

Anmäl
2016-02-04 16:18 #4 av: Marr

Ska erkänna att jag tyckte den där skogen verkar alldeles fantastisk och denna formen träden antagit...nästan som vilstolar man kan luta sig mot & "känna in", med slutna ögon. Frågan är om man vågar sluta ögonen där...man stirrar nog stint ut i mörkret.Skrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-04 16:22 #5 av: Ghosthunter

Ja träden ser goda ut att sitta iSkrattarJag skulle gärna vilja vara där och undersökaGlad

Anmäl
2016-02-04 20:38 #6 av: Evisen

Jag har skrivit om Hoia baciu skogen för något år sedan på Oförklarade.

Kul att du skriver om det här GhosthunterTummen upp. Jag såg också det avsnittet med Ghost Adventures(missar ju inte ett avsnitt med killarna). Så där skräckslagen har jag aldrig sett Zak förut.

#2 Vlad Tepes, Dracula.. De var ju i Rumänien för få kontakt med hans ande, och besöker de ställen Dracula satte sin fot. "Vlad och blommor" kanske var en föraning då de senare intervjuvade en av Vlad's ättlingar och de satt i en rosenträdgård.

Anmäl
2016-02-04 20:50 #7 av: Ghosthunter

Jag tyckte det såg ut som om Zak blev besatt. Han var liksom påverkad av nåt och var inte sig riktigt själv. Men det verkade som om han inte ville berätta allt heller☺

Anmäl
2016-02-04 20:59 #8 av: Evisen

Det är många gånger Zak har blivit besatt. Har du inte kollat på avsnittet då de är ute i Italien på ön Poveglia? Där och då blev det riktigt "livat"..Galen

Förresten, Buzzfeed gjorde i slutet av jan. 2016 en lista om platser som inte är trevliga och det spökar där.. De har listat många platser där Zak &C:o har varit på.

http://www.buzzfeed.com/annakopsky/insanely-unsettling-haunted-places-you-can-actually-visit#.ghk9Q740B

Anmäl
2016-02-05 08:08 #9 av: Ghosthunter

Jo och även de andra medlemmarna i teamet. Jag har blivit en riktig Ghost Adventures - fan nu!!Skämtar

Tack för den listan. Många härliga ställen som jag skulle kunna tänka mig att ge mycket för att undersökaGlad

Anmäl
2016-02-05 20:26 #10 av: Evisen

#9 Ja, både Nick och Aaron har även fått sin beskärda del av att bli besatt. Så trevligt att du har blivit ett Ghost Adventures- fan..  Välkommen i gängetTummen upp.

Anmäl
2016-02-05 21:53 #11 av: Ghosthunter

Tack Evisen....de är underbara. Vilka fall dom harGladGillar att dom går djupt in i sina undersökningar och är så orädda!! Dom kan ta med mig..för jag är inte rädd för det paranormala...bara intresserad!!Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.