Utomjordiskt

Månen är upptagen?

2016-02-03 09:42 #0 av: Marr

Under Apollouppdragen togs ju en del filmer som "blurrats"/dolts för tittaren. Här har nu ett antal klipp släppts för allmän beskådning sen "blurret" tagits bort.  Intressant...Cool

https://www.youtube.com/watch?v=bFQQr4XhvSg

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-03 13:27 #1 av: Hukanson

Det har ju skrivits förut att månen är en aktiv bas för skeppstrafik i rymden. Det är ju så att även månen är ihålig...en Hollow Moon ... liksom andra planeter och månar...frågan är kanske bara i vilka dimensioner och densiteter de är ihåliga.

Vilka kan förbjuda oss att landa på och använda månen? Är det inte vi som äger månen och kan göra som vi vill? Det är väl ändå våran måne? Vi har flaggan där!

Kanske det är ett avskyvärt egotänkande att expandera ut i världsrymden...fy oss.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-02-03 20:45 #2 av: VSK

Finns många hypoteser varför jordmänniskor inte besökt månen sen sist. 

Inte för att vara tjatig, men det var en jäkla massa väderballonger Skrattar

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2016-02-05 12:46 #3 av: Huygens

Orberna som far förbi på en del filmningar är konstiga. Jag tror det saknas bra förklaring.

Dom olika spröten och "kuberna" (byggnader?) som syns på en del månfoton och -filmer, skulle enligt yrkesfotografen Marcus Allen kunna vara rester av modellbyggen, dvs fotona som vi ser är inte av Månen utan är bilder på modeller av Månen som NASA låtit bygga på jorden.

Trä, lim, hårdplast, gips kan ha använts.

Mary Bennett och yrkesfotografen David Percy funderade i sin dokumentär på dom fejkade Apollomånlandningarna, om en del av "anomalierna" man ser på film och foto av Månen, skulle kunna vara sk tyst visselblåsning. Folk som beordrats fejka bilderna lägger in små underligheter som ska få tittaren att fundera på om allt står rätt till.

Anmäl
2016-02-05 19:31 #4 av: Hukanson

Visselblåsande modellbyggen...vad har de för funktion? Om vi skulle reflektera över materiella "fel" vad skulle man kunna komma fram till? Kanske att månen redan är en del av vårt tänkande, vår materiella kultur och att om vi landade där och började bygga något fysiskt skulle det kunna orsaka en regression över hela världen! Vi kan inte krypa in i vår egen hjärna med plåtburkar och austronater. Det ger bara skador och migrän.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-02-10 19:38 #5 av: Tarotstollan

Mycket intressant!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2016-02-11 07:06 #6 av: Marr

I mitten av detta klipp ser man fler bilder tagna från Apollo...ja det är mycket intressant Tarotstollan.

https://www.youtube.com/watch?v=ANNm3JFtWbs

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-11 18:23 #7 av: [LoveUnite]1

Personligen TROR jag att månen är en bas för andra fysiska levande Et's och att de har sina regler mot oss människor att bege oss dit, som vi måste följa.

Och att de håller koll på oss när vi väl är där.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.