Frågor inom ämnet söker svar

Planet X eller ett Ufo?

2016-02-03 09:08 #0 av: Marr

Denne man filmade detta nyligen och han upplever det som planet X. Fast jag kan mer tänka mig att detta kan vara en utomjordisk farkost typ moderskepp... såvida man inte manipulerat detta klippet.

Vid ca 5 minuter dyker dessutom ett mystiskt moln upp på klotets ovansida som jag reagerar över. Det är tillbaka igen efter 8.30 minuter för att sen bestämt lämna och dra vidare.

https://www.youtube.com/watch?v=hu7Y_wiZD5c

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2016-02-03 10:32 #1 av: Huygens

Det ser ut som en stor himlakropp, större än Månen. Frågan är varför den inte syns från alla ställen på jorden i så fall och den borde även synas på natten.

Anmäl
2016-02-03 11:11 #2 av: Marr

Ja visst ser det ut som en himlakropp. Men jag såg en "himlakropp" jag med en gång som jag trodde var månen. Det är därför min tanke är att det kan vara en utomjordisk farkost. Men den ser ju verkligen enorm ut. 

Såg ju själv hur då månen som jag trodde, rörde sig ovan träden i bana mot mig utmed en landsväg. Den når ända fram till mig & ställer sig utmed sidan snett framför mig på ett gärde ca 50 meter ut, då harjag vid det laget parkerat & låst bilen. Den står i trädhöjd en enorm discorutsliknande jätteglob i purpurfärg. Den Storleken kan beskrivas som nära en halv stockholmsglob?

Aldrig sett något så stort förstår ej hur den fick plats och hur den kunde se ut som en måne innan, med en helt annan storlek än när den tillslut fått sin plats på gärdet. Då var det riktigt nära och mer grejer hände samtidigt, då en besökare till globen dök upp den var otydlig men nära, katamaranliknande med rektangulär form & dom skickade ljus eller hade någon kommunikation med varandra innan den avlägsnade sig på ett par minuter. Lämnade platsen efter 30 minuter & åkte sakta hem medans farkosten stod kvar.

Har berättat om detta förut med risk för att bli tjatig. Men denna händelse är en av de största anledningarna till att jag hittade Utomjordiskt Ifokus...

Anmäl
2016-02-03 11:49 #3 av: Huygens

Ja, folk har sett jättelika UFOn. Flera km långa. I samband med Phoenix Lights, både veckor innan och en tid efteråt sågs just sådana enorma, tyst glidande jättefarkoster.

Några var V-formade och flera hundra meter långa.

Jag undrar vad dom är.

Anmäl
2016-02-03 12:06 #4 av: Marr

Ja vad gör dom här? Lite olika kanske? Olika arter av besökare?

Just precis.... och alla dokumenterade händelser vid militärförläggningar som tystats ner genom åren. Kanske har något av dessa släppts nu med öppnande av filer å så.

Som Rendlesham Forest incident t.ex. Satt och skrev om detta för länge sedan och tappade allt, inga anteckningar. Önskar tid & energi dyker upp till det vid senare tillfälle.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.