Annons:
Etiketteretutomjordiskt
Läst 1615 ggr
Huygens
1/16/16, 2:27 AM

Molnvarelse över Europa

Något som liknar en varelse på två ben syns på molnets ovansida när ett passagerarplan flyger mellan Österrike och Cork, Irland.

Är det bara en ovanlig form på molnet eller kan det vara en ickefysisk varelse som tillfälligt gör sin närvaro påmind? Om du tittar i förstorat format på fotot, har varelsen ett ansikte?

Planet flög på ca 9 km höjd.

Annons:
Farwuq
1/16/16, 12:50 PM
#1

😕

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Seth
1/17/16, 8:00 AM
#2

Hmm jag tyckte allt den var lite sött. Men man kan ju fråga sig vem som gjort den och vad den ska utföra….

Huygens
1/17/16, 8:01 AM
#3

Kanske var den ett meddelande till någon?

Seth
1/18/16, 4:19 AM
#4

Ja det är möjligt, men varför gömmer man den bland molnen inså fall då?

[Hukanson]
1/18/16, 9:55 PM
#5

En man som går på vattenmoln och tittar upp på ett överflygande jetplan….någonstans 8 km över markytan i mellaneuropa….vem kan det vara? I videon som visas längre ned på websidan - missa inte den - visas en ännu mer spektakulär syn…inte på samma ställe men ändå…en stad bland molnen! En äldre stad av sten med ringmur och torn. Inte något Jerusalem kanske men inte långt ifrån. Bland molnen! Vad är detta? Videon är äkta, spridd i massmedia. Vad skall detta betyda?

Seth
1/23/16, 9:52 PM
#6

Jag tror inte att det finns några städer i målnen. Så troligast är ju ett hologram. Även varelsen/roboten. Jag tror inte på aliens alls i det stora hela. Jag tror dock att det finns monster och andra högre teknologiska varelser på dena planet. Jag har räknat ut att det finns 50st nephilim raser på dena planeten 22onda raser och 28st goda raser. De goda kallar sig inte nephilim utan monster. Men de är igentligen detsama. Båda sidorna har också olika hybrid djur som vaktar dom och jobbar under dom.

Annons:
[LoveUnite]1
1/23/16, 11:53 PM
#7

Om vi nu ska säga att denna är äkta och inget naturligt fenomen tycker jag att det ser intressant ut då man kan tro sig se en skugga av själva "objektet" också.

Coolt oavsett vad.

[Hukanson]
1/25/16, 10:46 AM
#8

Möjligtvis har stellar-drönare teknologin att göra "illusioner" med molnen som de gör symboler i kornfälten. Det blir kanske mer och mer vanligt att vi får se det mest underliga företeelser i framtiden…eller så är det vårt eget Himmelrike som inte längre har någon anledning att dölja sig när stellarerna svämar omkring i sina skepp!!

Upp till toppen
Annons: