Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1459 ggr
[Wildfire]1
2016-01-03 10:45

Experiment

Jag undrar om nån här har en vettig förklaring på lite minnen jag har från min barndom.  Jag minns att utomjordingar tog mig och min syster någonstans och tvingade oss att försöka hålla ett föremål i luften med tankens kraft.  

Om vi inte samarbetade eller misslyckades  hålla föremålet i luften så blev vi straffade genom smärta, nån form av elektrisk smärta tror jag.  Men jag var inte samarbetsvillig och dom beslöt att inte använda mig, men min syrra ville dom fortsätta använda.

Har min hjärna bara hittat på allt detta eller kan det ha hänt?

Annons:
Huygens
2016-01-03 11:00
#1

Det finns många berättelser om bortföranden och ibland om "test" som personerna fått utstå.

Kanske kan man leta lite på nätet och se om det finns händelser som går att relatera till. Jag tror inte någon vet vad dessa händelser eller bortföranden verkligen är. En person som berättat ganska öppet om bortföranden är den brittiske politikern Simon Parkes.

[LoveUnite]1
2016-01-05 02:10
#2

Det du beskriver har många gått och går igenom.
Så varför kan det inte ha hänt…

Seth
2016-01-05 23:47
#3

Jag tror värkligen du kan ha varit med om deta. Jag var själv en abducte. De använde mig för att göra soldat hybrid barn. Men när jag började med att vara osamarbetsvilg. Jag dödade 2 av barnen jag hade i magen. Och jag hade igel flera utomjordingar på deras ufo. Jag släpte ut en chimpans och jag dödade en klon. Jag skulle vissa så mycket som möjligt att jag inte längre var intresserad av att bli valdtagen av dom. Tyvär så tog det många år. Jag han få 114 hybridbarn och döda 2 så igentligen skulle jag fåt 116 st. Jag hoppas värkligen att det inte finns fler som upplevt det jag och du har gjort.

Upp till toppen
Annons: