Annons:
Etikettupplevelser
Läst 3221 ggr
Seth
2015-12-30 05:03

Ändrats

Hej Hej. Jag hsr lärt mig mycket om mig själv och mina tidigare liv den senaste tiden. Och jag känner att mycket gammalt kommer tillbacka. Jag förstår att det är för att jag måste släpa det som varit och gå vidare. Det sker på ett märkligt vis. Jag får 'slås' mot gammla monster som plötsligt dyker upp. Men jag börjar också se samband som varit i mitt liv. Jag har tex drömt om en man som ständigt 'gömer' sig för mig. Han klär sig i en stor hode och döljer ansiktet. Jag har finderat i flera år på vem dena manen är. Och här om dagen satt jag och kollade på ett klip på youtube. Och jag kände så igen den här personen. Och plötsligt får jag tillbacka minen på den gömda killen i drömarna. Och nu plötsligt förstår jag varför han inte ville vissa vem han var. För er är det inte så viktigt att veta vem dena personen är. Det är jag som känner mig dum då jag inte fatade deta tidigare. Mitt framför näsan på mig var han 😅 jag har även gott igenom massor med tidigare liv. Jag har börjat se sanningar men även saker som jag trode var sanna som vissat sig inte vara det. Det som är heftigt just nu är det att jag är så mycket starkare en det jag trode från början. Och mim tviling själ är lika som mig. Fast jag har också lärt mig vad en tviling själ är. Det är en separat själ som föddes precis samtidigt. De har alltså aldrig varit samansvetsade. De föddes separat men samanlänkade för att det alltid ska finnas någon för just den själen. De är lika men inte helt. Och många av de personer som tror sig funit sin tvilingsjäl har igentligen funnit ett av sina andra själv. Alla födds ju med flera själv.

Annons:
[VSK]
2015-12-30 08:09
#1

Du borde uppsöka ett bra medium. Du borde göra en regression och se vad medium kan få fram om ditt/dina tidigare liv.

Amon
2015-12-30 14:41
#2

Det låter härligt Seth! 👍

När man utvecklas och får nya insikter om hur allt hänger i hop - med gamla liv som påverkar oss i dag - om människor vi träffat - och träffar igen osv. Visst är det fint att få denna förståelse om livet - som kommer till en bit för bit! 🙂

Seth
2015-12-31 03:44
#3

1# ja det är helt underbart 😊 jag hoppas få lära mig enumer med tiden. 2# uppsöka en terapeft? Jag tror inte jag behöver någon. Eller vad menar du? Jag får ju till mig mina liv i alla fall.

[VSK]
2015-12-31 06:49
#4

#3

Hur tänker du nu när du nämner terapeut? 🤔

Seth
2016-01-02 18:17
#5

Ne jag tänkte du menade en regressions terapeft men jag anser inte att det skulle vara bra för mig. Vissa personer hamnar i svåra deprissiva tillstond efter en regrission och man bör inte rekommendera dena terapi letvindigt. Jag anser därför inte att det skulle vara något för mig. Jag behöver häller inte gå till en då jag mins mina tidigare liv helt själv. Jag behöver inte ens meditera. De kommer som minen när jag ser något som jag varit med om i ett tidigare liv ☺

[VSK]
2016-01-02 18:23
#6

#5

Okej, du känner ju bäst själv vad som är bäst för dig 🙂

Annons:
Seth
2016-01-02 18:43
#7

Ja men tack ändå för tipset 😊

[VSK]
2016-01-02 18:55
#8

🙂👍

[Lummer]
2016-01-05 13:53
#9

Jag tycker det ger en hel del att gå till en regression terapeut i form av feedback man inte får på samma sättt när man upptäcker saker själv.  Dessutom har det varit så för mig att efteråt har jag fått till mig ännu mer och sett detaljer på ett typ vaknare sätt. 

Men jag har haft tur och stöttpå bra terapeuter. Har hört om och från andra att det kan göra mer skada än nytta om man hamnar hos en som inte riktigt behärskar det ffa om man dyker in i något väldigt obehagligt och behöver stöd och hjälp att reda ut det

Upp till toppen
Annons: