Off Topic - Utanför ämnet

europa går under 2016

2015-12-08 20:06 #0 av: [kajmal"]1

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3350753/Did-blind-Bulgarian-clairvoyant-predict-rise-ISIS-Nostradamus-Balkans-died-20-years-ago-said-great-Muslim-war-2016.html#ixzz3tkhxNLM9

Anmäl
2015-12-08 20:44 #1 av: Tarotstollan

Usch, vilken fruktansvärd framtidsprognos!Förskräckt

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2015-12-08 21:09 #2 av: Evisen

Bara vänta och se vad som sker... Förskräckt

Anmäl
2015-12-08 21:22 #3 av: Tarotstollan

Frågan är om man vill vänta och se...

Anmäl
2015-12-08 21:38 #4 av: Evisen

Eftersom Europa kommer att typ "försvinna från världskartan" i slutet av nästa år, så man kanske ska flaxa iväg till USA/Asien?

Det finns många saker att vara rädd för, och att oroa sig i ett år innan något sker tycker jag är rätt onödigt.

Sen så har ju en del förutsägelser inte inträffat trots det har sagts t ex att jorden skulle gå under 2012 (tänker på mayakalendern).

Jag googlade lite snabbt på domedagsprofeterior och fann denna sida. Vet inte hur tillförlitlig/sann den är, så ta den med en nypa salt.

Anmäl
2015-12-08 21:45 #5 av: Tarotstollan

#4. Intressant men oroande läsning!Tummen upp

Anmäl
2015-12-08 23:31 #6 av: Hukanson

Det här blev en väldigt intressant tråd! Vilka länkar. Allt hänger ihop logiskt speciellt om man förstår att den här "världen" som skulle komma till ett slut var just den värld som mayakalendern skapat och fört till kalenderns slut.

Vi får verkligen hoppas att ljusarbetarnas ansträngningar att sprida ljus och kärlek har ändrat historiens gång från krig och ödeläggelse till nya teknologiska lösningar som för oss alla framåt i glädje och förnöjsamhet.

Vi ska inte spekulera i negativa scenarior men enstaka incidenter skulle ev vara tänkbara.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-12-09 00:41 #7 av: m2studio

#4 av: Evisen har rätt. Sedan 1998 man sa att världen går under, år 2000 och efteråt en massa sådana Bull skit. Tro inte och blir inte orolig. Det är propaganda från Judar och muslimer som har haft krig med varandra oavbrutet sedan deras existens och ingen av dem i dagens läge har så stor makt att göra stor krig. Man ska läsa historia och då kommer man förstå människors under gång och fattigdom och allt elände bror på vidskepelse och vidskepelse är enda reklamer som religioner gör.  

Anmäl
2015-12-09 00:44 #8 av: Eliiza

Jag själv skulle inte välja att bosätta mig i USA. Om inte människorna där tar sitt förnuft till fånga så ligger ett stort inbördeskrig och väntar runt hörnet, som då kommer att resultera i att landet bl.a. kommer att bli uppdelat i ca 6 st stater ist.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2015-12-09 00:47 #9 av: m2studio

Det är möjligt och logisk.

Anmäl
2015-12-09 08:12 #10 av: Marr

Tror inte på detta heller, för hur mycket har vi matats med egentligen... Man blir "döv". Intressant är det dock att hon sa detta för över 20 år sedan. Ett "extremmuslimkrig" råder ju redan nu runt omkring.

Usa är det sista landet jag flyttar till kan jag säga, just av dom anledningar Eliza säger. Stannar här där jag är...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-12-09 23:23 #11 av: [LoveUnite]1

Det är sant att man ska ta det med en nypa salt.

Men spookyyyy Förbryllad
Om hon nu verkligen spått fram det som stått (det som hänt innan detta året) och även det som pågår just nu.

Jag menar... alla stora länder är ju med i detta krig mot IS så...
Ja... att Europa kommer bli ett Wasteland lät ju inte skoj. Betyder ju att typ näst intill vi alla kommer utplånas här ju, atomvapen? Hmm... kanske man ska spendera alla sina pengar nu och leva livet till fullo  innan man dör, haha!

Nä!

Men lite kusliga grejer faktiskt.
2016 är snart så vi får se.

Anmäl
2015-12-09 23:42 #12 av: m2studio

OM HON HADE RÄTT OM FRAMTIDEN DÅÅÅÅ, livet inte har ett enda mening, för att att är förutbestämd och vi är bara några dockor som leker här, nästan en viss del av religioner säger det också men INTE så stark herr gud. NEJ.

Som ni själv sa alltid, låt oss att inte tänk negativ, och ha hopp på förbättringar för hela mänskligheten och inte ner gräva oss själva. VI INTE VILL HA KRIG.

Anmäl
2015-12-10 08:58 #13 av: Hukanson

Det är ju just för att islam inte vill ha krig som de krigar! De tycker att de har rätt att besegra fiender med krig för att skapa ett fredligt samhälle. Detta anser kristna vara fel metod. Kristna tar hellre en seriös debatt och diskussion med fredlig frid och eftertanke än motsattsens auktoritära förtryckar reppressioner.

Om terrorismens självmordsbombare börjar attackera våra kärnkraftverk så är det litet besvärligt för freden i mänsklighetens fortsatta utveckling.

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.