Kanaliserade budskap

Plejaderna

2015-12-07 18:34 #0 av: Christina_46

Jag fick för mig att sätta mig och försöka kanalisera budskap från Plejaderna. Det var länge sedan jag gjorde det nu. Men tänkte att jag gör ett försök.De ville att jag skulle dela med mig av detta.  Så här blev kanaliseringen:

-Jag ber att få tala med någon från Plejaderna, och jag tackar så mycket för det. Tack.

-Hej Christina. Jag är Xerxius från Plejaderna. Jag talar gärna med dig en stund.

-Hej Xerxius, du är välkommen.

-Tack

-Stämmer det att ni i dessa tider jobbar mycket med oss jordbor?

-Vänta lite Christina. Det kommer en högt uppsatt man här som vill tala med dig.

- Du är välkommen. Vem är du?

-Jag kallas Antonius. Och jag kommer från Plejaderna och är medlem i den galaktiska federationen av ljus.

-Du är välkommen.

-Tack. Jag ska svara på din fråga. Ja nu i dessa tider av stark uppstigning på jorden så är vi mycket involverade. Vi sänder healing och kärlek till er alla på jorden. Först bubblar det negativa upp, så ni kan ta hand om det på bästa sätt. Sedan blir det lugnt på jorden. Men detta kan ta många, många år att bli klart. Men under tiden så väcks förhoppningsvis er medkänsla till alla andra. Försök att se de förvirrade själar som ställer till med krig och elände med blida ögon. Detta innebär förstås inte att de inte ska ställas till svars för sina onda gärningar. Vi skulle också vara tacksamma om ni jordbor ville sända healing och kärlek till dem som orsakar oroligheter på jorden. Hjälp dem alla att bli hela människor igen. Detta var vad jag ville säga i nuläget. Frid vare med dig Christina <3

- Tach så mycket för det du förmedlat. Jag ska sända detta redan idag.

-Det är bra. Försök få fler med dig i detta.

-Jag ska se vad jag kan göra. Tack igen.

-Tack själv.

-Hej igen Xerxius. Är det något mer du vill säga?

-Ja, vi önskar er lycka och välgång på jorden. Ha det gott och kram på dig.

-Detsamma till dig. Tack.

Det här var allt jag tog emot. Jag är inte säker på att namnen blev helt rätt stavade.

Hjärta

Anmäl
2015-12-07 18:42 #1 av: m2studio

Hej Kristina _46,

Den Antonius hade mycket Jesus lik meddelande att sända goda vibrationer till även vilsna själar också eller hur?

Anmäl
2015-12-07 18:47 #2 av: Christina_46

Ja det verkar så. Jag har inte talat med Antonius tidigare. Det var en ny erfarenhet för mig. Skrattar

Anmäl
2015-12-07 18:54 #3 av: Hukanson

Alla ljusarbetare är fridsarbetare och strävan är alltid att föra in i gemenskapen de som vandrar i mörker. Så det kommer vi ihåg när krigsförbrytare ställs inför rätta. Alla dessa negativa bubblor är ett gott tecken på en underliggande healingprocess. Även krig kan vara en terapeutisk utagering! Vi måste skicka healing till de 300 svenskar som åker till krigsskådeplatser för att delta. Vi måste skicka healing till alla unga män i Göteborg som är sympatisörer i detta drama. Bland annat. Göra vårt arbete i ljusets segertåg över planeten. För den troende blir det en merit i den slutliga domen.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-12-07 22:53 #4 av: Sanyara

#3 "Vi måste skicka healing till de 300 svenskar som åker till krigsskådeplatser för att delta. Vi måste skicka healing till alla unga män i Göteborg som är sympatisörer i detta drama."Tummen upp

Det håller jag verkligen med om.

Och många, många fler behöver få sänt ljus till sig.

Jag försöker att påminna mig ständigt också om de 'små detaljerna' som är så lätt att glömma bort i det stora hela när man ser till hela världssituationen.

Dina närmaste, din granne, personen på bussen, ett vist bostadsområde etc

Anmäl
2015-12-07 22:57 #5 av: m2studio

#3 av: Hukanson

Min vän du menar att den som är på väg och vill skada dig och familj kommer att bli bjuden på kaffe och bulle hos dig så fort han kommer från till er va? eller -

krigsförbrytare ställs inte inför rätta av sig själv utan att man måste kriga och vinna över dem först, då betyder att du har accepterar att kriga och sedan till och med kommer att skicka healing till våran 300 soldater är på väg till krig också! ( har inga problem med det heller)

Då vad betyder Ljusarbetare med frids arbetare? vad är man ? krigar man ej? Fiende får sätta foten i hen´s hem o döda hen och hen´s familj och bara så? menar ni? 

Anmäl
2015-12-07 22:59 #6 av: VSK

Intressant å tå ta del av din story. Tack. 

Glad

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-12-08 00:50 #7 av: Amon

Tack Christina-46! Blomma

Anmäl
2015-12-08 09:39 #8 av: Marr

Tack Christina, så glad du delar med dig!Stjärnor

Ja vi har krigat & krigat i tusenden år, ska det aldrig ta slut? Jag förstår dig med M2studio. Fast vad kan vi göra då? Kriga mer? Det enda jag som enskild person kan göra som sitter här i ett land som har fred, är att vara med på dessa önskningar om fred. Många människor är skadade där ute. Hjärntvättade & skadade genom fruktansvärda handlingar vi begår mot varandra.

Jag har en enda stor önskan att vi vaknar mer & mer och kanske behöver vi få hjälp med att heala oss genom universums kraft...för att fler ska börja tänka på ett annat sätt utan hämnd. Fred verkar vara svårt uppnå, allt tar för lång tid.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-12-09 00:26 #9 av: Eliiza

Det ev budskapet i trådstarten kommer isf inte från Plejaderna. Detta eftersom det inte finns något plejadiskt folk. Det bor faktiskt inga som helst människor/mänskliga varelser i Plejaderna. Det är inte möjligt att bo och leva där.
Plejaderna är nämligen i det stadiet att de än så länge är alldeles för unga för att kunna utveckla och härbärgera liv. Således lever där ännu varken växter, djur eller människor. Och pga detta så finns det alltså helt logiskt inga människor, eller andra väsen, att ha kontakt med därifrån heller.

Telepati, som kontaktform, går med ljusets hastighet och har även en avståndsbegränsning. Så, med tanke på det stora avståndet mellan Jorden och Plejaderna så skulle det inte vara praktiskt möjligt med telepatiska kontakter av den anledningen heller.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2015-12-09 00:46 #10 av: m2studio

Hej,    #9 av: Eliiza

Med hänsyn till din slutsats vad kan det vara då? var kommer detta? vad tror du då?

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.