Off Topic - Utanför ämnet

Chemtrail??

2015-12-03 18:33 #0 av: Ghosthunter

Denna bilden tog jag på morgonen. 2 flygplan gick runt i cirklar och spottade ut en massa rök. Vad gör dom? Chemtrailbombar dom över Vänern? är det flygövning? är dom inte nyktra?...jag fattar nadaFunderar

Små plan kan göra såna saker....men detta var stora plan. De syntes inte heller på Flightradar.24.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2015-12-03 18:45 #1 av: Amazonit

Ser ingen bild?

Anmäl
2015-12-03 18:54 #2 av: Ghosthunter

Hahaha.....jag glömde ju bildenSkrattar....här är den...

Anmäl
2015-12-03 19:01 #3 av: Evisen

Det där var en ovanlig syn med alla dess snirklar.

Skulle gärna vilja veta hur de tänkte därFunderar.

Anmäl
2015-12-03 19:18 #4 av: Ghosthunter

Dom kanske har varit på julbord?..hahaha😁 Nä men visst är det märkligt.

Anmäl
2015-12-03 21:00 #5 av: Hukanson

Julbord eller gravöl för flygflottiljen.

Jättekul att sprida förstärkta avgaser i vårt luftrum ...bidrar till växthuseffekten.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-12-03 23:41 #6 av: Eliiza

Ja, det kan vara flygövning, och/eller kö inför landning.
Jag ser ofta militära tankbilar som är på väg till eller från deras flygfält, och de flyger sina plan oftare över där vi bor, så militären har antagligen fått mer i sin budget för att flyga och öva.

Med vänlig hälsning,
Eliiza

Anmäl
2015-12-04 05:50 #7 av: Marr

Så där gjorde dom här med igår Spöket. Jag tog bilder på det. Fast jag vet i 17 vad som felas när jag inte kan lägga in bilder med ny kamera.

Såg exakt samma åt öster, sen mindre en timme efter det började dom i väster. Dessa snirklar & ringar blev till en dimgröt. Nej "mina" var inte heller med på flightradar. Så antar det är militären.

Här var det ingen kö för landning kan jag säga för det finns ingen stans att landa just där. Högt upp var dom också. Såg när avgasröken drog mot öst igen över blå himmel från dessa cirklar. Ett plan som ej kunde ses hur mycket jag än zoomade, därför jag menar det var högt upp.

Dom hade väl några lekar där uppe...Funderar 

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-12-04 07:52 #8 av: Ghosthunter

Hukanson - Ja precis, flygplan släpper ju ut mängder av giftiga ämnen, det räcker ju redan med de linjeflyg som finns. Det är inte braArg

Jag lade märke till att emellanåt så spydde de ut mer rök...så det varierade.

Marr - Var det över Vänern som du såg det?? För det är inte omöjligt att vi tittade på samma "skådespel". Undra om man ringer till luftfartsverket för att ta reda på vad det är?

Anmäl
2015-12-04 10:50 #9 av: Marr

Jo Spöket de som gjordes åt väster, nordväst om mig uppfattade jag låg över Vänerns sydöstra sida. De andra som uppstått innan låg rakt över åt mot öster.

Ja det kanske man skulle kunna göra. Ringa och fråga dom vad dom gör när det blir så. Det händer här mellan varven dom gör så här utanför. Har andra bilder någonstans, när liknande cirklar uppstod på nästan samma plats för ett par år sedan.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-12-04 11:36 #10 av: Ghosthunter

Då kunde det vara samma plan. När man ser det högt upp i luften så kan det vara mycket längre bort än man tror.

Jag minns att jag såg detta i somras också, även då utåt Vänern!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.