Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1340 ggr
[Moon Light]
2015-11-15 12:01

Kärlek till Alla i vårt Universum

Jag tycker det är så fantastiskt vackert hur många som nu sprider kärleken över internet,hur många som berörs av allt elände som sker och händer på vår jord där vi ställer oss enade i att sprida mer kärlek till Alla.

Kom över den här underbara fina filmen på en annan sajt och här kan man inte hålla tårarna tillbaka för kära min värld så underbart vackert Hjärta

Sprid kärleken vidare,krama om varandra,ge ett varmt leende till den som har det svårt allt från den fattiga tiggaren till den mest rika för oavsett var vi befinner oss så kan alla ha det svårt där just dom är i livet.

Kärleken ska segra,den ska vinna över all ondska som råder på vår jord så sprid den,dela den,omslut den  och det kommer att bli som ringar på vatten som sprids på vår jord BlommaHjärtaBlomma

Annons:
[NeferNefer]
2015-11-15 12:02
#1

❤️❤️🌺❤️❤️✨

Loris M
2015-11-15 12:09
#2

🌺❤️

Tant Grön
2015-11-15 12:32
#3

❤️❤️☀️🌺❤️

white lady
2015-11-15 13:50
#4

Fina Moon Light 🌈 ❤️

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Marr
2015-11-15 15:10
#5

Ja här blev det vått i ögonen vill jag lova… så fint att även visa att människor kan vara medmänskliga i dessa tider som råder.🤗

Tack Moon Light för att du sprider det hos oss också! ❤️🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
2015-11-15 16:18
#6

❤️🤗

Annons:
Amon
2015-11-15 23:09
#7

Tack så mycket Moon Light! ❤️🤗❤️

Det är viktigare än nånsin att sprida sådana här budskap nu ! 👍

mulac
2015-11-16 11:00
#8

❤️

[VSK]
2015-11-16 11:22
#9

Mer kramar till folket.

Farwuq
2015-11-16 11:25
#10

🤗❤️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[VSK]
2015-11-16 11:27
#11

🤗

Gahella
2015-11-16 11:32
#12

Var hos ett medium för en tid sedan, något jag sällan går på nu för tiden då jag blivit mer skeptisk med åren. Men den här tjejen gick jag några gånger till i början på 90-talet och hennes förmedlingar var oftast klockrena och visat sig stämma på flera sätt.

Hon sa att nu befinner vi oss i en stor skakning som kommer skaka om oss alla och är nödvändig för att att nytt paradigm ska kunna ske. Det är mycket som ska helas i oss själva och på jorden, och nu får vi möta det vi inte haft förmågan att möta tidigare, eller flytt ifrån.

Men vad som än sker får vi inte tappa hoppet, för om tillräckligt många känner hopp trots mörkret kommer det att snabba på processen och när "allt är klart" kommer ett stort lugn komma in och genomsyra människorna. Så här kan vi tala om lugnet efter stormen 🌈

Farwuq
2015-11-16 11:58
#13

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
Sanyara
2015-11-16 12:22
#14

Tack Gahella🌺

Det var nog precis de orden som jag behövde idag.

Det känns minst sagt tufft och bekymmersamt med det som händer omkring oss.

Jag funderar mycket över det.

Och, jag själv har, minst sagt, 'värsta omskakningen nu'. Jättetufft!

Jag har haft svårt att förstå varför men det här kan ju vara en del av förklaringarna.

(PS. Jag har heller inte varit hos något medium på några decenium men har haft funderingar på det senaste tiden när det har varit för….

Ibland så kan det ju faktiskt ge vägledning om man hittar rätt person. DS)

Be the change you wan´t for the world.

Gahella
2015-11-16 14:23
#15

Tack själv Sanyara 🌺 Och det viktiga är att vi fortsätter jobbar med oss själva, för det hjälper ju verkligen till, och gör att vi känner oss mindre maktlösa. ❤️

Tror de flesta av oss känner av dessa skakningar nu för det är en mycket jobbig tid både personligt och när man tittar ut över världen som verkar blivit helt galen på sina håll.

Men samtidigt är det skönt att veta, särskilt för mig som är så engagerad i orättvisor och maktmissbruks-förhållanden, att fler kanske kommer bry sig lite mer och säga ifrån på sina håll. För jag är 100 på att vi har gemensamt ansvar för att fixa den här planeten, och inte några vänliga ets a som ska ställa till rätta efter oss. Sedan är jag förvissad om att vi samarbetar på många håll med den osynliga världen, men att vi har huvudansvaret så länge vi befinner oss här.

Sedan får var och en göra vad den kan, bara man gör något. För om man kan gnälla över orättvisor och skändligheter kan man åtminstone skriva under en gemensam protestlista för att visa vad man tycker i frågan. För om inte jag eller någon annan gör det, vem ska då göra det? ❤️

[Moon Light]
2015-11-16 19:04
#16

Tack fina Ni ❤️

[Hukanson]
2015-11-16 19:38
#17

Tänkte på det idag helt spontant i morse när jag borsta tänderna att om man inte såg något skulle man ha väldigt svårt att diskriminera mellan kön, åldrar, religionstillhörighet, hudfärg eller andra kroppsegenskaper. Man skulle vara helt accepterande att ta emot hjälp och kärlek från vilken medmänniska som helst. Vi är litet för mycket stirrande och blängande här i samhället. Vi måste komma ihåg att de biologiska kropparna är bara det yttre skalet vi färdas med.

mulac
2015-11-18 13:50
#18

Så sant #17, ❤️

mulac
2015-11-18 13:53
#19

Också i Paris!

Upp till toppen
Annons: