Annons:
Etikettsajten
Läst 3916 ggr
Marr
11/10/15, 10:41 AM

Utomjordiskt & ny sajtvärd

Är oerhört tacksam att vi inte har behövt stressa med ny Sajtvärd. Det tackar jag iFokusgrabbarna för!🌺

Nu har vi kommit till den punkt att vi måste se till att ha en Sajtvärd. Har trots min tvekan om administrativa kunskaper & tid nu tagit på mig rollen att bli Sajtvärd här. En tvekan som även delvis består i att ingen någonsin kan ersätta Cristine med vad hon gett oss genom åren.

Hoppas ni medlemmar har överseende en tid då jag ska försöka lära mig. Har en stab bakom som hjälper mig annars hade jag nog backat.

Ändringar kommer ske pö o pö men det blir nog inga stora ändringar, vill ju ha kvar Cristines anda här.

Det första blir att lägga in ett par nya trevliga medarbetare.

Innan veckan är slut så har vi då gjort denna ändring av Sajtvärd. Har mycket annat privat att stå i ett par dagar till & är därför inte inloggad så mycket. Sen ska jag vara redo för detta.

Önskar att ni alla tycker detta är ok och att det blir bra med detta tillslut & vi kan fortsätta och fundera om Universums märkligheter & ha det trevligt.

Önskar Er alla medlemmar en fin dag & att en liten sol lyser på Er!☀️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
[VSK]
11/10/15, 10:42 AM
#1

Jättekul detta Marr 🙂👍

Magi-cat
11/10/15, 10:46 AM
#2

Men vad kul, Marr, och vilken fin presentation!

Ett mycket bra val! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Marr
11/10/15, 10:56 AM
#3

Tack Vsk & Magi-cat!🌺🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
11/10/15, 11:02 AM
#4

Jättebra, tack för att du gör det för oss.

Marr
11/10/15, 11:15 AM
#5

Tack själv Huygens!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

micki78
11/10/15, 12:16 PM
#6

Kul att det blev du Marr, jag hoppades på det:)

Annons:
Marr
11/10/15, 2:13 PM
#7

Gjorde du Micki…Vad glad jag blir att du tycker så!🙂Tack!!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Sanyara
11/10/15, 4:24 PM
#8

Det blir jättebra🌺

Ett stort tack för att du tar hand om sajten❤️

Be the change you wan´t for the world.

Mia-45
11/10/15, 5:10 PM
#9

Bra Marr … du är rätt person för detta. 👍
Kram🌺

white lady
11/10/15, 6:41 PM
#10

Klart som korvspad, ursäkta men det tog jag för givet.Marr du är ju en del av Cristine 🌺

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Evisen
11/10/15, 8:02 PM
#11

Du kommer fixa detta galant Marr👍.

Och jag håller med föregående talare om värdskapet och din nya roll här.

Amon
11/10/15, 10:48 PM
#12

Men va kul Marr! 👍🌺

Ser fram emot detta! 👍

Det här blir jättebra!!! ❤️

[Hukanson]
11/10/15, 11:20 PM
#13

Det blir helt klar en sjysst morgondag med Marr som president på planeten UJ. Som en fredlig civilisation kommer vi småningom att söka medlemskap i galactic federation och göra vårat disclosure på ett bra sätt. Alla medborgare på planeten UJ vet att tekniköverföring är viktigt och trådlös megabyte överföring en förutsättning för att planeten ska må bra. Som Medskapare av vår gemensamma framtid kommer vi att stå eniga i enhetsmedvetande och aldrig vika från vårt motto: Christine Lever!

Annons:
[VSK]
11/10/15, 11:24 PM
#14

😃

Tarotstollan
11/11/15, 2:28 AM
#15

Grattis till värdskapet Marr!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Marr
11/11/15, 8:31 AM
#16

Tack alla ni fina ni kan inte ana vad glad jag blir att läsa detta!🌺❤️🤗

White lady! Evisen! Så fint sagt av Er, tårarna rinner…❤️😢❤️

Hukanson…🤗

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
11/11/15, 9:55 AM
#17

Käraste Marr , jag är också så glad att du ville ta över värdskapet och stämmer in i kören att du passar bäst för uppgiften, och vet att du kommer styra det här skeppet på bästa sätt!

Kram ❤️🤗🌺

Farwuq
11/11/15, 12:49 PM
#18

👍🤗

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marr
11/12/15, 7:54 AM
#19

Vill ni ska veta att jag är så oerhört tacksam av ert stöd!🙂

Det känns inte så lätt att ersätta Cristine, det kan ingen göra. Nu får det bli så här och jag önskar & hoppas jag klarar uppgiften. Trots att jag är långsam & har haft hemskt mycket privat det sista halvåret.

Fick reda på att jag får vara hemma hela lördagen, det är positivt. Då får vi ta detta och jag kan sätta mig in i det hela.

Är så Tacksam för ert tålamod & stort Tack till Er alla!🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
11/12/15, 7:58 AM
#20

🙂

Annons:
[Moon Light]
11/12/15, 9:32 AM
#21

Marr,vet du bara igår så tänkte jag på dig och att du skulle passa så himla bra som Sajtvärd här inne och så får jag syn på den här tråden.Kanon härligt och verkligen rätt person att ta över sajten 👍

Kan riktigt se Cristine le och vila huvudet i handen där hon tänker,det här det blir bra det 😎

Lycka till och det här känns verkligen toppen toppen,mer  än toppen toppen ❤️

Kramen på dig fina Marr 🌺🤗

Marr
11/12/15, 9:42 AM
#22

Tack rara goa Moon Light!🌺Blir så glad att höra detta & lite blyg…😊

Kram tillbaka till dig kära vän!🤗

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
11/12/15, 10:03 AM
#23

Gör inga  jämförelser med Cristine käraste Marr, för du räcker så långt för egen del och jag tycker så mycket om dig och dina fina intentioner som du har ❤️🤗

Att Cristines ande och närvaro ska fortsätta finnas här är däremot en önskan vi alla delar, och vi som är öppna för det kommer känna att hon stundtals är mycket närvarande härinne tillsammans med oss ❤️

Marr
11/12/15, 10:22 AM
#24

Nej det ska jag inte göra Gahella för det är omöjligt!

Ja så är det och hon ska stå kvar som medlem. Vår älskade & starkt saknade Cristine blir vår Hedersmedlem! Visst känns hon ibland trots all stress som varit.

Igår höll någon en mjuk hand på mitt huvud och då brast det lite, fick känslan att det var Cristines hand. Det var när jag läste denna tråd & det stöd jag känner från er…😇

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[VSK]
11/12/15, 10:24 AM
#25

Klart goa Cristine skall vara hedersmedlem. 🤗

white lady
11/12/15, 8:23 PM
#26

#16  oppss. Hoppas det var GODA  tårar som gjorde nytta. 🌺

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Tarotstollan
11/12/15, 11:43 PM
#27

Jag tänkte för någon vecka sedan att det är så ledsamt att Cristines bild inte kommer att vara kvar här inne så länge till under värdskapet för sajten.😕 Att jag skulle sakna att se hennes ansikte här inne!
Så detta att hon skall vara kvar som Herdesmedlem gör att mina tårar rinner igen av både sorg och glädje. 😢🙂🌺

Marr, det här värdskapet kommer du att klara galant med hjälp av Cristines ande som svävar över denna sajt och alla andra här inne som hjälper dig!👍✨

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Marr
11/13/15, 5:46 AM
#28

Ja tårar av tacksamhet White lady…🙂🌺

Ja eller hur Stollan, vi vill även kunna klicka på hennes bild och läsa hennes inlägg & kommentarer direkt därifrån. Jag tar fram det ofta och tittar på hennes fina Avatar, söta Cristine!❤️

Tack snälla Tarotstollan… jag känner förtroende för er alla och mina fina vänner i "personalen" är orsaken till att jag gör det.🌺

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[Moon Light]
11/13/15, 6:04 AM
#29

Så fint och härligt att höra Marr att Cristine får vara hedersmedlem 🌺 kanske du skulle lägga in henne som Medarbetare också och på så vis finns hon kvar med er i admin ❤️

Det känns så gött och bra att du tar över sajten Marr 🤗 och spännande att se vilka nya medisar du tar in.

Det här blir så himla bra som det bara kan bli 😎och kalas att ni som vart med Cristine under alla år finns kvar som värd och Medarbetare ,det känns verkligen tryggt 🌺

Marr
11/13/15, 6:34 AM
#30

#29 Ja jag ska säga dig att den tanken har slagit mig Moon Light…så det gillar jag att du också tänker så.🤗

Nytillkomna medlemmar kanske tycker det är konstigt med en Medarbetare som ej är kvar rent fysiskt, men kan säkerligen förstå det när dom sen läser vidare här inne.🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

bonjonny
11/13/15, 11:56 PM
#31

Jag tittar nästan dagligen på utomjordiskt, och kan samstämma med att Marr är klippt och skuren för att ta över.  Underbart gäng som är här, fortsätt rapportera och dela med er vad ni ser och hör! Mvh. Bonjonny

Inte här för att övertyga dom sovande, men för att diskutera och lära av dom som vaknat.

penke
11/14/15, 11:58 PM
#32

nu har du hittat ..hem, Marr *ler*
jag är lite osäker på vilka, men anar du har bra medisar
 
 Du/ ni kan väl göra Cristine till ..Heders-medis
så kan hennes Avatar vara kvar på  OM-sidan

   penke

[VSK]
11/15/15, 12:05 AM
#33

penke, Cristine blir kvar som hedersmedlem. 🙂

Marr
11/15/15, 7:36 AM
#34

Tack Penke!🌺Ja Cristine ska bli kvar här som vår hedersmedlem. Det står vi eniga i…❤️🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Farwuq
11/15/15, 4:01 PM
#35

👍 Helt klart att hon ska stå kvar, hennes insats har varit makalös.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Upp till toppen
Annons: