Övrigt

Trevlig Alla Helgona Dag

2015-10-31 07:21 #0 av: Marr

Ja nu var det sista oktober och därmed Halloween. Många går till gravarna & tänder ljus i kväll. Andra tänder ljus hemma för våra nära & kära som ej längre finns med oss på denna sidan. Jag ska göra båda delar.Glad

Nu brinner ett ljus för vår kära Cristine här på mitt köksbord. Jag är säker på att vi alla här tänker på henne i dag och allt som hon givit oss! Hjärta

Sen ska vi tänka på att blåsa ut ljusen inomhus så inga olyckor sker.Blinkar

Vi på Utomjordiskt önskar Er alla en fin helg med mycket ljus & glädje!Stjärnor

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-10-31 07:28 #1 av: Magi-cat

Tack Marr! Detsamma till dig/er!

Tänder också ljus för Cristine.

Anmäl
2015-10-31 08:09 #2 av: Farwuq

Blomma

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-10-31 08:57 #3 av: VSK

Trevlig afton till er alla med allt vad detta innebär. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-31 09:55 #4 av: Huygens

Blomma

Anmäl
2015-10-31 11:53 #5 av: Sanyara

Blomma

Anmäl
2015-10-31 19:18 #6 av: Evisen

Trevlig Alla Helgons Helg.  En dag då vi ska tänka extra mycket på nära och kära som inte finns kvar längre på jorden, men kvar i våra sinnen och minnen.

Vilken fin bild MarrTummen upp.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.