Frågor inom ämnet söker svar

Micro-satellit ska undersöka Månen

2015-10-28 07:45 #0 av: Marr

Ryssarna ska sända upp en Micro-satellit som ska undersöka om Usa & Apollo 11 verkligen var på månen. Bra, då får vi kanske veta hur det ligger till, när nu spekulationerna är många hur vida dom verkligen var där eller ej.

https://www.youtube.com/watch?v=TeP63rBMaQM

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-10-28 07:53 #1 av: VSK

Häftigt....

Fast med tanke på alla tusentals fotografier som finns (och som synats) så tror jag nog NASA vart på månen. Men tror oxå att de manipulerat vissa resor. Spännande detta.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-28 08:09 #2 av: Marr

Tror dom ska fokusera på flaggan och skoavtrycken. Finns de inte där så har Apollo 11 varit fejk & förmodligen spelats in i studio. Då blir det ett sabla väsen kan jag tro...

Anmäl
2015-10-28 08:12 #3 av: VSK

Fast de borde ju kunna se månbilen ganska så lätt. Och i den skall det ligga en Hasselblad, såvida inte nåt UFO varit där he he. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-28 09:06 #4 av: Marr

Hoppas att några Aliens har tagit ett par selfies med Hasselbladarn...Skrattar

Anmäl
2015-10-28 09:09 #5 av: VSK

GapskrattarTummen upp

Anmäl
2015-10-28 09:32 #6 av: Marr

SkrattarSkämtar

Anmäl
2015-10-28 13:58 #7 av: _Fisken

Har de inte tagit närbilder på månen från jorden och sett både fotspår och spåren efter den där bilen? Även vissa delar från landaren. 

Anmäl
2015-10-28 18:33 #8 av: Hukanson

Läckert att de bara bestämde sig för att göra ett grupp projekt sådär...samla ihop 50 000 dollar och egenhändigt bygga en satellit...det är grabbarna hela dagen! Allt ligger kvar och vi får närbilder på skrotet troligen...om inte fotbollsplanskometen utraderar allt först.

Antagligen känns det extra i nervsystemet att ha påverkat universum däruppe på månen...speciell typ av karma! Kanske blir man månsjuk?

Oneness can not be divided.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.