Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 3196 ggr
Huygens
10/26/15, 5:35 PM

Okänt föremål WTF1190F

Ett okänt föremål med beteckningen WTF1190F är på väg mot jorden och kommer att krascha strax söder om Sri Lanka 2015-11-13.

Enligt officiella uppgifter är föremålet ca 2 m långt och av okänt ursprung. Kanske brinner föremålet upp i atmosfären, kanske är föremålet en rest från någon av Apolloraketerna från tidigt 1970-talet.

Ingen vet.

Men föremålet förväntas landa på ett datum som hålls högt av Frimurare och Illuminati, den 13:e. Det är även lite konstigt att föremålet fått beteckningen med del av numret på falskflaggan 911, fast baklänges.

.

Se även Okänt föremål 6Q0B44E.

Annons:
Farwuq
10/26/15, 5:50 PM
#1

WTF?

😮
”What The Fuck”.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
10/26/15, 5:51 PM
#2

Lite tilläggsuppgifter.

WTF1190F har en extremt elliptisk bana. Föremålet är dubbelt så långt från jorden som vad månen är, vid föremålets mest avlägsna punkt.

Föremålet rör sej dessutom i rymden som om det är ihåligt och upptäcktes år 2012.

.

Edit: #1 jag funderade på om det skulle stå WTC, men att Illuminati avstod från att göra det så tydligt, så det blev WTF. Beteckningen kan vara en avledning för att vi ska stirra oss blinda på en sak, medan något annat sker i det fördolda.

Farwuq
10/26/15, 5:52 PM
#3

🤦‍♂️

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
10/26/15, 6:04 PM
#4

Hmm, den 13:e är en fredag. Det måste vara ett rent sammanträffande.

Farwuq
10/26/15, 6:10 PM
#5

😉

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

_Fisken
10/27/15, 8:35 AM
#6

En till domedagsprofetia?  Jag ska skriva upp datumet i kalendern som jag gjort med alla andra profetior som tidigare varit - och passerat.

Annons:
Farwuq
10/27/15, 8:50 AM
#7

😃

Det smäller nog en dag som vi inte anar.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marr
10/27/15, 1:14 PM
#8

Måste säga att jag reagerade med skratt jag med som du Farwuq WTF!😃

Ja what a f… är det för något? Och…hur mycket rymdskrot finns det där uppe egentligen? Eller är det något annat än skrot?  Alla satelliter & annat, borde det inte bli fullt någon gång? Vart ska det ta vägen? Vad händer om bråten slår i hop med annan bråte? Det måste ju hamna någonstans? Sen om det mesta brinner upp i atmosfären må vad hänt men tänker det kan trilla ner delar ändå…🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
10/27/15, 1:45 PM
#9

Det finns väl ca 20 000 eller fler bitar av rymdskrot, men nästan alla bitar är i LEO eller Medium Earth Orbit (MEO), geostationära satelliter.

WTF1190F befinner sej bortom Månen i sin omloppsbana och det är bara 20 föremål i omloppsbana runt jorden som rör sej längre bort än MEO. Det gör att vi mindre säkert kan anta att det är en raketdel skapad av människor.

Om WTF1190F är en raketdel, måste det vara från en raket som gått utanför MEO. Eller som funnits där ute väldigt länge och som plötsligt fått en instabil bana som gör att föremålet kommer att krascha mot jordens atmosfär.

En möjlig gissning är att WTF1190F slår mot jorden i Mach 40.

Farwuq
10/27/15, 2:20 PM
#10

Det som kan finnas där borta är "tredje steget" Apollo resorna.
🤔

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Huygens
10/27/15, 4:06 PM
#11

Ja, jag har också tänkt på tredjesteg av en NASA, ESA, sovjetisk eller kinesisk raket. Tredjestegen är ofta stora, 10 - 15 m långa.

WTF1190F ska bara vara 2 m långt.

.

Det som talar mot att tredjesteget ska vara väldigt gammalt är att WTF1190F upptäcktes först 2012 och att dom väldigt gamla tredjestegen från 1970-talet antingen ramlat ner (inte alltid på jorden) eller befinner sej i stabila omloppsbanor runt jorden (solen? mars?).

Jag hoppas att någon kollar väldigt noga exakt vad det är som ramlar ner, om WTF1190F inte brinner upp.

Magi-cat
10/27/15, 9:42 PM
#12

WTF den har verkligen ett roligt namn.😃


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

m2studio
10/28/15, 10:25 PM
#13

Faktiskt Domedagen är när och kanske börjar i Sverige.

Om SD sympatisörer eller annan som har liknande politiska intresse bränner ner Flyktings-boender och andra sidan Hotar deras politiker då Anarki får liv i Sverige och då måste vi för vänta oss att Aliens räddar alla och ta över Jorden och sänker oss lugn och ro som själva människor inte kan skapa för sig själva.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Marr
10/29/15, 7:42 PM
#14

Ett kort klipp från Tuben om WTF & rymdskrotet.

https://www.youtube.com/watch?v=4QxB6wre09E

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
10/29/15, 8:11 PM
#15

Sägs även heta UDA34A3 eller UW8551D.

Huygens
11/11/15, 10:57 PM
#16

Snart är den här. Håll utkik i media.

Huygens
11/13/15, 5:32 PM
#17

Media påstår att WTF1190F brann upp, men smådelar kan ha hamnat i vattnet.

_Fisken
11/13/15, 8:14 PM
#18

Denna dag har jag noterat i kalendern att det skulle vara en katastrofdag. Än är det inte midnatt!

Upp till toppen
Annons: