Ljus & Upplysning

Kundalineresning

2015-10-20 10:40 #0 av: [kajmal"]1

http://kundalini.se/artiklar/undersokning-av-76-fall-av-kundaliniresning

Anmäl
2015-10-20 12:11 #1 av: VSK

Kvällslektyren räddad. Tack för länken Tummen upp

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-10-20 12:41 #2 av: Marr

Jaha ja det här får jag nog läsa när jag har tiden. Tiden räcker inte för mig längre. Har själv gjort Kundalinimeditationer för många år sedan. Inga konstigheter hände för mig...fast vet att man talat om risker inom Kundalini.

Kanske man inte som vanlig enkel outvecklad människa ska hållas med det här? Kanske ska övervakas under vägledning? Ska som sagt läsa det du har lagt in när jag har tiden och Tackar dig för länken så länge Kajmal...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-10-21 11:26 #3 av: [kajmal"]1

samtalde med andar för några år sedan. då sa en mansröst , kundaline. jag frågade vad han menade, hade inte hört ordet tidigare....men fick inget svar---------googlade på ordet kundaline nån dag senare.och läste om det----------frågade mina kontakter, har jag kundalineresning? en tjej svarade "ja en enorm"

Anmäl
2015-10-22 08:00 #4 av: Marr

När jag tittar på "risklistan" så hade jag snarare mer problem innan jag gjorde dessa kundalinimeditationer. Åren efter detta har istället blivit bra mycket bättre och några biverkningar har jag aldrig upplevt.

Säger inte att Kundalini gjort mig till den jag är i dag, det handlar snarare om att jag genom meditationer av olika slag & andra övningar har fått en annan insikt till livet & lärt mig att jag själv ansvarar för mina val i livet.

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.