Kanaliserade budskap

Ej troende hos medium

2015-10-11 07:38 #0 av: Marr

Hittade en gammal film om när en icke troende person var hos Chris Stiller medium. Här får man se när han från början är starkt skeptisk till det hela, sen börjar det hända saker. Han blir arg går därifrån men kommer tillbaka. För att fortsätta sittningen. Man ser hur han börjar förändras.

https://www.youtube.com/watch?v=g74znWzyRTU

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-10-11 07:40 #1 av: Marr

Här får vi höra Chad berätta hur han upplevde det hela.

https://www.youtube.com/watch?v=0MYDfKDscJM

Anmäl
2015-10-11 08:12 #2 av: Gahella

Nog blev han överväldigad, och kan förstå honom eftersom detta var som bortom de han tror finns.

Det var lite kul att titta både på hans minspel där han är väldigt sluten och ifrågasättande men samtidigt ser man i hans ögon att något har berört honom ju mer tiden går.

Anmäl
2015-10-11 08:18 #3 av: Marr

Ja visst är det härligt att se sådant. Tycker synd om de som inte kan eller vågar ha ett öppet sinne, att allt är möjligt. Vad fattigt det skulle kännas. Jag har träffat några som jag visat när Ufos showar loss på himlen. Då började dom allt öppna upp lite för även sådant här.

Anmäl
2015-10-13 08:05 #4 av: Ghosthunter

Kul när skeptiker blir omvändaTummen upp Men samtidigt kan jag förstå dem. Allt som strider mot naturlagarna ter sig märkligt hos en skeptiker.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2015-10-13 08:14 #5 av: Marr

Ja Spöket och t.o.m för mig är det ganska märkligt många gånger...Skrattar

Anmäl
2015-10-15 18:42 #6 av: Wraith

Och jag som tycker tvärt emot dvs underbart när folk börjar tänka ;) Jag tror gärna men jag vill ha bevisen innan! Och det är ju det som är så svårt att få fram, dvs bevis. Blir så futtigt utan och Nej världen är inte alls fattig som skeptiker utan världen blir mycket rikare för när man väl tror så VET man.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.