Annons:
Etikettvetenskap
Läst 1253 ggr
white lady
10/8/15, 12:11 PM

Stephen Hawking

Jag är oerhört imponerad av denna mannen.

https://www.facebook.com/stephenhawking

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annons:
[VSK]
10/8/15, 12:17 PM
#1

Världens mest intelligenta person säger vissa.

[Galahad+Perceval=trueheart]
#2

En intressant man, men inte är han intelligentast inte. Och mycket av det han säger är ju sant, men det är ju inte något man facktiskt inte redan visste. Om det finns svarta holl som äter olika planeter och solsystem så finns det givetvis vita holl som skapar planeter med. Men min tro är att de svarta och vita holen är precis sama fast vi ser dom från olika holl. När det svarta äter planeter så spottar den ju troligen ut dessa planeter någon annanstans. till och med en person med bara väldigt lite intelligens kan ju se logiken i detta. Och att S.H skulle varit den första som kommit på detta kan jag ha väldigt svårt att tro. Detta gäller mycket av hans vetenskap. Mycket av det han kommer ut med har jag redan vetat. Men om jag inte har gjort en uträkning på detta (vilket jag inte har) så är ju givetvis min vetskap inte teoretiskt bevisad och jag har därmed inga bevis på att det jag redan vet är sant. Jag skriver dock meddelande i annat syfte till w.l. Du känner mig vid många andra namn och jag lovade din vän Må om att ta bort några saker/problem ur denes liv. Närmare 4st. Detta är gjort i början av agusti i år. Och jag kände att det borde sägas. Hoppas dena personen mår bättre och att det går undan.

white lady
10/17/15, 8:57 AM
#3

#2 Om du är inne och läser så skicka pm. Förstod inte ditt budskap.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
10/17/15, 7:55 PM
#4

Tack, och åter tack. Vill du få svar eller feedback får du ha kvar ett nick.

Vore bra att kunna svara dig.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
10/18/15, 11:52 AM
#5

[Galahad+Perceval=trueheart]  Vet att du läser här.

Helt rätt tolkning.Ser med spänning fram tills boken är skriven.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Upp till toppen
Annons: