Utomjordiskt

Ufo's runt månen vid senaste blodmånen?

2015-10-04 08:36 #0 av: Marr

Ett ypperligt tillfälle att visa upp sig när så många blickar riktas mot himlen. Ett antal filmer & bilder har kommit till Secureteam 10 som visar underligheter under eventet...

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-10-04 08:39 #1 av: Marr

Klippet kanske kan vara bra att få med också...

https://www.youtube.com/watch?v=TA7kboMfV4k

Anmäl
2015-10-04 08:45 #2 av: [Carpinus]

Jag tog några bilder med min lilla "fickkamera" den natten och fick en del märkliga träffar som jag lade ut på iFokus redan påföljande morgon, varav några som jag tyckte mig finna förklaringar till. Här är en som jag inte kan förklara, men jag tror att det är ett fenomen i linsen.

På iFokussidan (se länk ovan) finns  en bild på det som finns på din film, och som jag då antog var insekter som hamnat framför linsen. Men uppenbarligen registrerade fler på andra håll i världen samma sak, och då blir det genast mer svårförklarat!

Anmäl
2015-10-04 09:01 #3 av: Marr

Ja jag såg inget konstigt från månens förmörkelse jag heller Carpinus, men fick en "konstig blixt" med på den första bilden. Ändå höll jag lilla digitalkameran alldeles stilla och knäpper när jag gör en sakta utandning. Som när man ska skjuta prick eller kasta Dart typ...

Antar att det jag tagit beror på mina dåliga fotokunskaper och att det inte är någon systemkamera direkt. När jag tittar på bilden efter blixten ser jag nu, så är det ju en liten ljuspunkt till vänster om lilla månen som är på väg att förmörkas. Nästa sekund har ljuspricken flyttat sig närmare månen på sista bilden.

Gillar din bild Carpinus även om varken du eller jag har fått med några Ufos. Men man kan ju aldrig veta...Glad

Anmäl
2015-10-04 09:03 #4 av: [Carpinus]

#3 Titta gärna på en av bilderna jag länkat till i inlägget (om du inte redan gjort det), för den visar vad som påminner om det som förekommer på filmen (5:13).

Anmäl
2015-10-04 09:59 #5 av: Marr

Wow, det gjorde jag nu Carpinus, missade det. Intressant, mycket intressant...Tummen upp

Anmäl
2015-10-13 07:03 #6 av: Marr

Här var det ett konstigt moln som uppmärksammades under blodmånen, fast i Usa då. Det låg på samma plats under en timme i den andra molnhopen. Lite märkligt när man lyssnar vad han berättar och märkligt ser det ut.Funderar

https://www.youtube.com/watch?v=4xW-2xhI_DM

Anmäl