Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 1230 ggr
Ghosthunter
2015-09-29 08:22

På natthimlen

I brist på upplevelser på marknivå, så får man väl vända huvudet uppåt och titta och det har jag gjort många gånger på den korta tid som jag har bott här i Värmland. Aldrig har jag sett så mycket märkliga saker i natthimlen än här. Det kan ju delvis bero på att det är mörkare här, så att man ser bättre!

Igår så såg jag nåt som tändes upp i himlen. Det var som om en stark lampa som tändes i knappt en sekund och storleken var som ungefär 4 stjärnor. Det var helt klart, så jag hade ju sett om det hade varit t.ex ett flygplan eller helikopter, men där fanns inget som rörde sig!Glad

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Marr
2015-09-29 09:25
#1

Ja du ser där, det händer något på himlen hela tiden. Spännande Spöket. Är det inte ev ufos så är det andra händelser. T.o.m. en satellit kan pigga upp lite. Får säga välkommen in till oss lantisar värld. Har en skön stol på balkongen där jag kan sitta och spana tillbakalutad med ögonen mot skyn. Fast det är ju aktivitet i Gbg med trots alla gatljus.

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

[kajmal"]1
2015-09-29 09:32
#2

#0 det är tidsflödet, när någon tidsresenär kommer in i vår dimmension

Ghosthunter
2015-09-29 09:35
#3

Ja på grund av gatljusen så ser man inte natthimlen så väl.  Det är en väldig skillnad mellan här och i Göteborg. Dessutom är det öppet hos mig….inga hus eller träd ivägen.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Marr
2015-09-29 09:50
#4

Ja det har jag sett du sagt tidigare Kajmal…det tycker jag är intressant.

Perfekta läget Spöket. Ibland när det har varit anmärkningsvärda saker utanför min balkong så har jag en hög trädrad utmed gärdet. Det har hänt att jag sprungit ner och ut och hoppat över bäcken för att kunna se när dom är på låg höjd.

Fast sen jag flyttade har dom inte varit så lågt ner som dom var förr om åren och vänner och bekanta bara gapat av förvåning när jag påtalat vad som är lite ovan dom. Det är det bästa av allt, när andra som aldrig sett får se…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2015-09-29 09:52
#5

Är du säker på det, Kajmal??

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal"]1
2015-09-29 10:04
#6

det är min guid kamjal som sagt det

Annons:
[kajmal"]1
2015-09-29 10:05
#7

hon sa ochså vi behver inga skepp!

[kajmal"]1
2015-09-29 10:39
#8

såg kamjal fara en gång.  vi pratade med varandra, jag snarare annade henne än såg henne, sen for hon som enljuspunkt, i storlek som du beskriver ghosthunter.

rakt genom fönsterrutan , och upp i luften , och försvann

Ghosthunter
2015-09-29 11:24
#9

intressant. då är det nog en portal då. Kanske öppnades den och det kom ut eller flög in ett osynligt skepp när det blinkade till?

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[kajmal"]1
2015-09-29 11:31
#10

ja man kan säga att det öppnas en portal…….men det är inte skepp.  det är deras andliga kroppar

Ghosthunter
2015-09-29 11:33
#11

Aha….är det så!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

gudilondon
2015-09-29 22:53
#12

#1 - Jag har hört av en från facebook-gruppen att det är mycket aktiviteter runt Göteborgstrakten.

Ghosthunter
2015-09-30 09:59
#13

Kajmal……det är ju samma sak med våra andliga kroppar. Vi kan ju färdas vart vi vill, förutom kroppen som bara är ett tomt skal eller ett hjälpmedel för våran själ.

Jag tänker som du. Även utomjordingar har sin andevärld.

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Annons:
Upp till toppen
Annons: