Annons:
Etikettanslagstavlan
Läst 1957 ggr
[Hukanson]
9/27/15, 8:30 PM

Värd eller värdinna?

Det är ingen ide att låtsas som det regnar vi vet ju att vi står utan Sajtvärd! Vi behöver en ny omgående, inte bra att förhala det nödvändiga! Vem vill och har tid att jobba med Sveriges kanske viktigaste värdskap…vara i fokus varje dag? Om det var möjligt kunde vi fråga högre makter men fri vilja är ju bra det också 😀😁😃😋😍😡

Annons:
Aleya
9/27/15, 8:34 PM
#1

Jag tycker frivilliga ska anmäla sig och sen får ni dra lott. Då blir det ju den fria viljan och kanske mått de högre makterna som bestämmer. 😎

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Marr
9/28/15, 7:37 AM
#2

Frågan har ju kommit upp om detta och en Sajtvärd måste finnas. Det som är bra är att vi inte behöver ha det så jättebråttom efter frågan hos iFokusgrabbarna, men det måste ju ske framöver…Vi ska prata igenom detta hur göra, nu har vi en begravning först & energi att ta tag i det här har inte funnits än.

Är glad vi inte behöver stressa om det just nu…

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Magi-cat
9/28/15, 7:46 AM
#3

Ta det bara lugnt med den frågan och stressa inte! Det löser sig i sinom tid.

Låt sorgen ha sin tid först.

❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Moon Light]
9/28/15, 7:53 AM
#4

Säger som Magi-cat,låt det ha sin tid med sorgen först  och stressa inte fram nåt och ni ska se att Cristine kommer att visa er vem som kommer att ta över efter henne ❤️

Gahella
9/28/15, 8:43 AM
#5

Ja det får ge sig, orkar inte heller att tänka på det nu. Har inte hämtat mig från chocken ännu 😕

[Hukanson]
9/28/15, 11:45 AM
#6

Sorgen måste ändå tillåta livet att fortsätta och de tre vice medhjälparna får ta ett extra ansvar så länge då 🏇🏾. 🚴🏾. 🏊🏼.

Annons:
Eliiza
9/28/15, 12:28 PM
#7

Hej på er alla! Sorgen och saknaden kommer att finnas kvar länge. Och när man väl anser sig ha bearbetat saker och ting klart, iaf i det närmaste, så kommer man fortfarande att uppleva en och annan flashback som berättar för en att det fortfarande finns saker att bearbeta och förstå. Min far gick hastigt bort för snart 13 år sedan och jag kan fortfarande känna att jag skulle vilja ringa honom och berätta om t.ex. ett TV-program han skulle tycka vara intressant att se. Det tar tid för saker och ting att läka, och det är viktigt att man ger det den tid som behövs. Och samtidigt måste man även lära sig att finna balansen tillsammans i tillvaron som gör att det ändå, på något sätt, fungerar att leva vidare. En process som går i vågor, och med tiden, med tiden, vanligtvis allt lugnare. Bland det bästa vi kan göra är att tillsammans finna kraft att i gemenskap hålla igång och utveckla denna fantastiska sajt efter våra bästa förmågor. Att sas. i vördnad och respekt föra arvet vidare och låta det fortsätta att gro och kunskapsmässigt växa ytterligare och så in i framtiden. För även om jag personligen inte kände Cristine, så är jag säker på att hon inte ville att sajten skulle dö med henne. Varma styrkekramar till er alla. Salome, Eliiza

Marr
9/28/15, 1:46 PM
#8

Tack för att ni förstår!🌺

Eliza…❤️

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Gahella
9/28/15, 2:52 PM
#9

Från mig med ❤️

Upp till toppen
Annons: