Off Topic - Utanför ämnet

putin forewer

2015-09-22 16:22 #0 av: [kajmal"]1

har ni tänkt på det att putin kör med öppna kort. medans usa smyginfritlerar länder

Anmäl
2015-09-22 16:36 #2 av: Gahella

Ärligt talat vet jag inte riktigt hur lite eller mycket de kör med öppna kort, det är både politiskt och taktiskt att inte göra det. Men usa däremot har verkligen fått sitt smutsiga byk till allmän beskådan för den som vill se.

Anmäl
2015-09-22 16:40 #3 av: [kajmal"]1

det är därför massmedia visar sin avsky mot putin............han visar var han står!

Anmäl
2015-09-22 16:47 #4 av: Gahella

Tror det mer beror på att han tillsammans med andra länder inte längre vill vara i petrodollarns härskargrepp. Och detta har fått usa att gå i taket och enligt vissa medier var det därför Saddam och Kaddafi blev mördade och nu är det Assads tur.

Usas tid som världshärskare verkar rinna ut och sedan får vi se hur det fortlöper med den saken.

Anmäl
2015-09-22 16:52 #5 av: [kajmal"]1

vet inte om du märkt det gahella men många troende andliga håller på putin

även vår kära cristine trodde på honom

Anmäl
2015-09-22 17:22 #6 av: Gahella

Jag vet, men förhåller mig avvaktande tills vidare, men alternativet som jag ser det är vägen till vansinne och planerna på One World Order. Sedan vet inte jag vilka krafter som ligger Putin, och det vet ju ingen av oss tills vi mer sett av honom i handling.

Anmäl
2015-09-22 17:25 #7 av: [kajmal"]1

jag ligger bakom              belivit or not i dont care

Anmäl
2015-09-22 17:28 #8 av: [kajmal"]1

jag har jobbat med ryska politiker sedan breznews tid vid makten

långt tidigare än usa.s som jag började med bush

Anmäl
2015-09-22 18:04 #9 av: VSK

Jag anser mig vara medial men jag håller absolut inte på Putin. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-22 21:08 #10 av: Marr

Jag håller varken med den ena eller andra...litar inte på Putin heller men hela västvärden och mer har gått på Usas lögner allt för länge och amerikaniserat sig så till vida att en del vet inte hur man är människa längre.

Vi lyssnar och tror tydligen ändå på denna amerikanska modellen och tycker det är så demokratiskt och fritt och rättvist over there. Ryssfobin ska få oss med i NATO nu då? äsch...är så trött på skiten.

Falska ideal, dollar och egoism är så inne att man plastikerar sig för att slippa se sig själv i spegeln...Putin har väl några dollar han med i.o.f.s

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-09-23 12:49 #11 av: _Fisken

USA är en riktig rövarnation skulle jag våga jag påstå.  Måste vara enormt irri för Putin..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.