The Ascension / Uppstigningen

September 23

2015-09-22 15:33 #0 av: Hukanson

Känner ni att det är något stort pågång? Kraftfulla energier, kometpassager och månen brinner som en sol? Ser vi fullbordan av mycket gamla profetsior i morgon? Dela med dig hur du upplever att vara här och nu.

http://www.disclose.tv/action/viewvideo/212750/what_is_the_significance_of_the_number_23_and_end_time_prophecies_for_september_2015/

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-09-22 15:41 #1 av: VSK

Det verkar som det är nåt knas för du har skapat tre likadana trådar. Har sett andra oxå som gjort det så det måste va nån bugg. Jag tar bort de andra trådarna.

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-22 15:43 #2 av: VSK

Va det inte den 28:e som det skulle vara en massa aktiviteter bland aliens mm?

Va väl samma datum de skulle simulera nåt i Cern har jag för mig. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-22 15:44 #3 av: Hukanson

Tack, du Arosbygdens bäste ujjing. Jo helknas faktiskt. Det är väl sånt som ligger i fatet nu...underliga saker händer. Stilla väntan på någonting...

Anmäl
2015-09-22 15:46 #4 av: Hukanson

Just CERN får sig en rejäl gliring i den video jag rekommenderar i länken. Det tar tjugo minuter att se den men det kan det vara värt!

Anmäl
2015-09-22 15:46 #5 av: VSK

ha ha ha ha Skrattar

Jo jag kanske tillhör den övre skalan i ujjing här i Västra Aros Glad

Anmäl
2015-09-22 15:47 #6 av: VSK

Okej, får kika sen om jag kan.. Just nu så kan jag ej. 

Anmäl
2015-09-22 17:37 #7 av: Gahella

Ja vi får se vad som händer, men visst drar det ihop sig på alla inre och yttre fronter nu.

Det sista jag läste om Cern och deras planer på att öppna upp för andra dimensioner(!) var att en detalj i själva avfyrningen gått sönder. 

Hoppas det är så, och hoppas att det så förblir!

Anmäl
2015-09-22 17:42 #8 av: [kajmal"]1

inget kommer att hända 23   nov 2013 tog nordic controll över uk

#det finns redan portar , jag har tre portar i mitt hus

Anmäl
2015-09-23 10:39 #9 av: Hukanson

Medans vi väntar på att förstå vad den här dagen betyder kanske vi vill repetera våra galaktiska insikter om antalet raser i medskapelsen...om vi Vågar Vara Rasister??? Hu bevaremej...får man vara det...?

Anmäl
2015-09-23 11:16 #10 av: VSK

Lite väl långt klipp för en med huvudvärk. Får se sen när jag piggnar till. 

Anmäl
2015-09-23 11:20 #11 av: Hukanson

Det handlar om de mystiska omständigheterna runt den handbok som de sovjetiska myndigheterna - läs KGB - gav de operativa agenter som hade att hantera alla ufo incidenter...information så värdefull att den kanske var värd att mörda för att få tillgång till....

Anmäl
2015-09-23 11:22 #12 av: VSK

Tackar för sammandrag. 

Anmäl
2015-09-23 11:32 #13 av: Hukanson

Här är....BOKEN..../applåder/....

Anmäl
2015-09-23 11:34 #14 av: VSK

Glad

Anmäl
2015-09-23 13:17 #15 av: Hukanson

Att acceptera för sig själv att det faktiskt finns stellarskepp och stellarer och göra sig en förståelse av att de har rätt att finnas till de också...är bara första steget i att förstå vilka de är...att det finns så många olika typers stellarer och att de inne i sina stellarskepp kan vara väldigt underliga...om än naturligtvis så mycket mer utvecklade kunskapsmässigt än vad vi är...så många raser...så många hemplaneter...så många språk...så många kulturer...

Anmäl
2015-09-23 14:45 #16 av: mulac

Jag tycker nästan det skulle vara hemskt om vi upptäcker att allt är data animationer i vår hjärna! Skämtar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.