Egna upplevelser

datasamtal med en alien?

2015-09-22 09:12 #0 av: [kajmal"]1

hade ett samtal med en främmande människa för två kvällar sedan, han sa att han var en human...........rösten hördes telepatiskt från datorskärmen...........han sa att min computer var en cellphone,   han frågade b.l.a. annat om jag visste nåt om los angeles.......( har tydligen varit en observation där nyligen)  efteråt hördes mina kontakter av telepatiskt från luftrummet ovanför huset,,,,,,,,,,,,mycket märklig kväll!   lyssnade på radiostationen KGRA  när det inträffade

Anmäl
2015-09-22 20:41 #1 av: m2studio

Wow, vad svarade du då o vad mera ni har pratat om?

Anmäl
2015-09-22 21:36 #2 av: [kajmal"]1

han frågade efter min adress............jag frågade om han visste om fler telepatiska mäniskor....ja sa han.....jag frågade vilka de var, men fick inget  svar på det.

jag sa jag visste inget om l.a.x.

Anmäl
2015-09-24 20:55 #3 av: m2studio

Varför litar ni inte på varan?

Anmäl
2015-12-07 06:27 #4 av: [kajmal"]1

chattade med en av programledarna på KGRA i natt. de vill ha med mej i sin show. får se hur det blir

Anmäl
2015-12-07 07:04 #5 av: VSK

Klart du ska vara med Tummen upp

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.