E.T. / Utomjordiska raser

Edward Snowden säger aliens försöker få kontakt

2015-09-21 08:03 #0 av: VSK

Google translate har översatt

"Edward Snowden har hävdat att utlänningar försöker få kontakt med jorden just nu.

NSA whistleblower talade som han fortsätter att leva i isolering i Ryssland efter en större läcka av information om hur myndigheter övervaka och använda våra personuppgifter.

Men han tog tid på fredagen att angöra forskaren Neil deGrasse Tyson s Startalk podcast att göra några otroliga påståenden".

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/edward-snowden-say-aliens-trying-6481761

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-21 09:03 #1 av: Marr

Intressant! Ja han har väl inget att förlora längre när amerikanarna hatar honom. Det är bara att köra på. Tror nog att vi redan varit i kontakt med dom...frågan är vilka dom är...det är nog inte bara av en art...vi har fått teknologi som varningar och det är nog flera inblandade som jag tänker.Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-09-21 10:26 #2 av: VSK

Jag är övertygad om att många länder jorden runt har feta högar med diverse hemligstämplade dokument gällandes aliens. 

34 titlar20 SM-Guld, 7 World Cup, 5 Europacupen & 2 Svenska Cupen. Gillar du att fota eller att kolla på foton, kika än här. Gillar du allt med sport, kika in sidan. Intresserad av det rymden har att erbjuda? Tryck här

Anmäl
2015-09-21 10:36 #3 av: Marr

Såklart dom har och kommer det ut så får vi bevis för hur det ligger till med allt. Hur förda bakom ljuset vi alla är...vi får se hur det hänger ihop allting med krig, oljan, bankerna ja hela världsstyret...

Anmäl
2015-09-21 10:39 #4 av: VSK

Pengar är egentligen en illusion. Konstigt att en illusion kan ställa till med så mkt jäkelskap. 

Anmäl
2015-09-21 10:51 #5 av: Marr

Ja det är roten till allt ont och egoismen har ju inga gränser där. Mycket vill ha mer och mer verkar inte ha den minsta lust att dela med sig eller hjälpa till. Det verkar snarare vara tvärtom eftersom det aldrig blir bättre på jorden trots att vi ska vara så smarta & väljer våra fina ledare. Så ändå frodas orättvisorna & folk som har det för bra vill ej hjälpa! Ofattbart!Looser

Konstigt att man är sur eller? och undrar vad det är frågan om?Ledsen

Anmäl
2015-09-21 10:51 #6 av: Amon

På tal om hur vi styrs av pengar osv.

Det har börjat en intressant thrillerserie på SVT1 på fredagskvällar kl 22.00 - som heter Mr Robot. Ni som missat den kan se första avsnittet på SVTplay här: http://www.svtplay.se/video/3679857/mr-robot/mr-robot-sasong-1-avsnitt-1

Den handlar om en ung hacker som dagtid jobbar med att skydda ett jättestort företag: "Evil Corp" från dataintrång - men på nätterna jobbar han som hacker - för att bryta ner samma företag bla.

Han är mycket intelligent, men en udda person med social fobi - som har ett stort hjärta för de behövande.

Första avsnittet gick i fredags - med repris i går kväll - och det är tio avsnitt sammanlagt.

Verkar vara en spännande och aktuell serie!Tummen upp

Kanske lite OT i den här tråden - men han påminner lite om Snowden faktiskt.

Anmäl
2015-09-21 11:04 #7 av: Marr

Såg reklamen om det men trodde det var på 4an. Om jag håller mig vaken så kan det vara värt att göra en kik på detta. Jag avskyr reklamen och den får mig att somna, så då missar jag det jag tittar på.

Tack för tipset Amon!Tummen upp

Anmäl
2015-09-21 11:27 #8 av: Amon

Varsågod Marr! Glad

Men du behöver inte hålla dej vaken - utan kan se första avsnittet på SVTplay när du vill - se länken i #6! Tummen upp

Anmäl
2015-09-21 11:28 #9 av: Marr

Får idéTummen uppGlad

Anmäl
2015-09-21 16:52 #10 av: Farwuq

Fråga är, vilken agenda har "aliens". Jag vill inte "sluta i grytan" eller bli ännu värre förslavad än vad jag redan är.

Ledsen

Den vilda glädje jag kände när jag var sexton och hittade en oöppnad flaska brännvin i snön vid fotbollsplan, är tyvärr utom räckhåll idag.

V:  för Astrologi M:  för Astronomi, Beroenden, Existens, Filosofi & Finland

Anmäl
2015-09-21 17:14 #11 av: VSK

Finns väl ingen som egentligen vet, om du frågar mig. 

Anmäl
2015-09-21 18:07 #12 av: Gahella

Intressant, hoppas det är de goda bara Skämtar

Bra att du tipsade om Mr Robot Amon! Den är så himla bra, missa inte den!

Anmäl
2015-09-21 18:16 #13 av: VSK

Det sägs ju att det skall finnas ett folk som huserar vid Plejaderna som skyddar oss. Dessa ser oss människor som väldigt lika de. Det sägs oxå att det är dessa som gav oss katten som en gåva. Det är alltså därför som katter är så oerhört mediala av sig i snitt.

Om detta stämmer eller inte står nog skrivet i stjärnorna. Stjärnor

Anmäl
2016-04-22 23:50 #14 av: [emds123]

Snowden äger! Wow vad jag älskar han! Han är en hjälte för mänksligheten! Nu vet vi ju iallafall vissa sanningar med hjälp av han...

Jag blev kontaktad av 2 ljusvarelser en natt (Dom väckte mej) Jag brukar ha mycket kontakt med en av dem. En av dem brukar vakta mej när jag sover.  Men dem sa, att dem var från det högre solsystemet på planeten Venus och dem var vita som statyer. Dem sa att dem skyddar oss från orions bälte (Jag vet inte varför dem skyddar oss därifrån) Men det är nog dåliga utommänskilga raser i orions bälte. Dem sa att mänskligheten var grundat av 3 forskare. (En av dem är jesus). och att han kom hit och låtsades vara nån annan än en forskare, men hans budskap misstolkades i biblen. Så det är deras fel nu att vi är fasta här. Dem har skuld ska jag säga. Och dem skyddar oss. Dem gör allt dem kan för att vi ska kunna leva bra. Dem sa att dem satte mej i en reinkarnation ochså. Det är mycket dem sa. Jag kan berätta allt dem sa och gjorde om ni vill.

Anmäl
2016-04-23 21:02 #15 av: Hukanson

Ha ha Snowden satte hatten på spiken...verkligen är det vi aliens som på vårt väldigt primitiva sätt söker kontakt med civiliserade civilisationer.
Att dessa sedan har kärlek och medkänsla nog att sänka sig ned till vår nivå kommunikation och med respekt och omsorg försiktigt utforska vilka vi är och vad de kan hjälpa oss med under tiden som vi bara inte förstår att som man ropar i skogen får man svar och som man sår får man skörda.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2016-04-23 21:27 #16 av: [emds123]

Aliens är ju i ett mycket högre läge än oss i allt nästan, teknologi, telepati, civilisation och dimension. Jag tror det är vårat eget uppdrag att höja våra vibrationer. Dem kommer när tiden är kommen.

Anmäl
2016-04-23 21:53 #17 av: Choklad

Glad

U R us

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.