Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3785 ggr
m2studio
2015-09-18 01:24

Vad vet ni om det!!

Terrifying Anonymous Message - Red Code - 2015

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
_Fisken
2015-09-18 05:40
#1

Det där kan väl ingen tro på?

Cristine
2015-09-18 07:20
#2

Har inget ljud på datorn..vad pratar han om i stora drag?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

_Fisken
2015-09-18 08:14
#3

Om att USA planerar att ta livet av ett större antal människor pga deras låga användbarhet. Så uppfattade jag talet. Jag slutade lyssna…

Huygens
2015-09-18 10:51
#4

Det är en sk Anonymousvideo. Problemet med Anonymous är att vi inte kan veta vem som står bakom eller vilka målsättningar dessa personer har.

Det kan vara helt olika personer från gång till gång med totalt olika målsättningar.

tollimanen
2015-09-18 20:52
#5

Jag tycker att det låter som den mörka kabalen är desperat och försöker få igång ett uppror, inbördeskrig i USA.

Farwuq
2015-09-19 10:48
#6

😮 Ett rysligt meddelande.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Annons:
gudilondon
2015-09-19 15:58
#7

# 5 - Inte bara i USA utan även i Europa.

Farwuq
2015-09-19 17:03
#8

Ännu har jag inte hört något om folk som försvinner.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Farwuq
2016-09-05 18:53
#9

Nu har det gått ett år och fortfarande inget.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

_Fisken
2016-09-05 19:35
#10

Det enda som försvinner är lönen…

Marr
2016-09-06 09:24
#11

Nog försvinner folk, blir kidnappade mördade & annat. Så har det ju alltid varit…men än verkar det ju då inte funnits anledning att använda dessa kistor. Det kan inte gå omärkt förbi…

Nja det är nog som så att vem som helst kan kalla sig Anonymous & göra videos…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

m2studio
2016-09-08 14:15
#12

Det behöver ej vara Anonymous eller fejkade Anonymous att rapporterar om kistor, dem plastkistor som var stort nog för kanske tre till fem lik dykt upp på Youtube för länge sedan och funderingar kring om dem har varit aktuell sedan dess. Fortfarande ingen ger något svar, verkar militär eller regeringen. Ingen bryr sig om folkets rädsla eller funderingar. Det som dyker upp är bara vilse ledande kommentarer och avledande teorier. Så mycket material inte är gratis verkar privat eller statligt ägare, så mycket stor tillverkning sker och samlas på en och samma plats med bra bevakning och ingen vet vad det kan vara. 

Marr du inte är dumt, det vet jag efter så många diskussioner och förklaringar du var med, Ämnet inte var Anonymous utan Kistor som ser ut som är av något sorts plast material. Ditt kommentar har förvånat mig faktiskt.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Marr
2016-09-09 07:29
#13

Nej detta FEMA och dessa kistor det förnekar jag inte på något sätt M2studio. Det är helt fruktansvärt men jag måste ha tilltro för annars orkar man inte. Känner mig lite gammal & trött nu för tiden.

Denna videon är det jag kommenterar den känns inte äkta en känsla…man skräms men vad ska vi göra som du säger? Undrar fortfarande vad man ska ha kistorna till. Använder man dom redan nu till krigsoffer, drunknade flyktingar eller vad är dom till för?

Nä jag är misstänksam så är det med det. Kan ju bara be för att vi har hjälp och ha tillit till att människor orkar vakna upp och se att det kanske inte är så som vi är inlärda att tro…

Här har vi en kort gammal tråd, hoppas videorna funkar idag…

http://utomjordiskt.ifokus.se/discussions/506e04b4d4ebea1bdf003f6e-har-inga-ord?-1-viktigt

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
Upp till toppen
Annons: