Utomjordiskt

Best Of Disclousure

2015-09-08 09:40 #0 av: Marr

Lyssna på vad dessa gentlemän har att berätta. Trots deras hemliga uppdrag har dom bestämt sig för att berätta vad dom sett och upplevt under sina arbetsuppdrag. Tycker det är konstigt att så många människor trots att så många gått ut med sina vittnesuppgifter inte tror på att vi har utomjordiskt besök.

Har sett halva filmen nu och jag gillar.

https://www.youtube.com/watch?v=0NFFAv9eGmc  

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-09-10 21:18 #1 av: mulac

Underligt är det att så många berättar och inget mer händer?

Anmäl
2015-09-10 21:54 #2 av: Huygens

Rätt otroligt att media inte rapporterar alls om detta. Det rör sej ju om äldre personer som avger vittnesmål.

Samtidigt är jag förbryllad. Jag skulle tro att det fanns mer fysiska bevis, dokument, foton mm.

Anmäl
2015-09-11 06:22 #3 av: Marr

Ja visst är det underligt & otroligt!

Jag tror det kryllar av bevis egentligen, vi får bara se bottenskrapet. När hur mycket privatpersoner som helst lyckas fånga mer eller mindre bra klipp med sina kameror. Så vad borde då inte t.ex. Nasa ha i arkivet?

Anmäl
2015-09-11 09:08 #4 av: Hukanson

Ok, vi har hört vittnesmålen...vad måste vi göra när vi vet sanningen? Offra en nationalpark till UFO-Sverige och militären i syfte att bygga upp ett kontaktsamhälle där teknologiöverföring kan äga rum?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-09-11 09:57 #5 av: Hukanson

Jag studsa till när de pratade om det kraschade stellarskeppet i Norge/Spetsbergen. Militärer från USA kom för att undersöka och ta hand om detta. Vad var det för skepp? Finns det lik på platsen? Någon som vet något om detta?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-09-11 11:04 #6 av: Marr

Jag reagerade också på Spetsbergen och har sett detta nämnas någonstans men var minns jag ej. Så jag googlade och fann detta men har ej hunnit läsa allt. Får bli ikväll...

http://ufo.whipnet.org/xdocs/spitzbergen/

Anmäl