E.T. / Utomjordiska raser

Allt vi begär är kärlek

2015-08-27 21:34 #0 av: Hukanson

Visar upp en vältittad video med en röst från Rymden tillhörande en viss Gramaha av Ashtar Command som påminner oss om situationens allvar!

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-08-27 21:46 #1 av: Hukanson

Nä...han säger inte Gramaha...låter mer som Gremold..?

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-08-27 22:45 #2 av: Cristine

Ja den kommer jag ihåg, har en liknande från Mexico men kanaliserad,

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-08-27 23:11 #3 av: Gahella

Han känns inget vidare tycker jag, låter som en domedagsprofet mer än en upplyst bror.....Och  Ashtar har i vissa kretsar inget vidare bra rykte.

Anmäl
2015-08-29 10:08 #4 av: m2studio

Jag litar inte på dem.

Anmäl
2015-08-29 13:33 #5 av: Cristine

>Jag blir inte klok på det här med Ashtar..jag litar inte heler på honom, men så är det så att i Latin-amerika finns Alaniso som genom Sarita Otero har pratat i 43 år och det finns långt  över 700 videos med dessa budskap. Där är han helt annorlunda än den Ashtar som lämnat några budskap här, men han ser likadan ut.

Här pratar Alaniso (genom Sara) om de onda som tror sig ha överlistat Gud och är skaparna och kungarna över allt. 

Och visst har de varit intelligenta som fått en hel mänsklighet att äta kadaver,  bygga upp100.000 olika kyrkor med olika budskap, gjort människan till sina slavar, dragit ner så många i sitt mörker. De och de som de dragit med sig har bara högmod och ondska och har lätt att få nya ade

Det är inte att falla ned på knä i en kyrka eller tempel som får moörkret att ge vika. Erat hem är erat tempel och se till att där finns mycket kärlek och respekt. Två av de viktigase orden som finns Har ni djurkadaver i ert hem och osämja så bjuder ni in mörkret. 

De har fått er att tro att ni står högre upp än djuren men så är det inte , och av varje djur som dödas så tas själen omhand. En. liten del av e väldigt lång video

Här är hans röst genom Sarita

Nästa video är det hennes egen röst.

Anmäl
2015-08-29 14:26 #6 av: Cristine

Hemma i sin egen trädgård.

Anmäl
2015-08-30 08:14 #7 av: [kajmal"]1

från början var aschtar en påhittat figur i en bok!

Anmäl
2015-08-30 08:22 #8 av: Cristine

Har du ingen bild?

Anmäl
2015-08-30 08:24 #9 av: [kajmal"]1

kommer inte ihåg vad boken hette, tror det var en sf roman, sedan blev denna aschtar en kult

Anmäl
2015-08-30 08:33 #10 av: [kajmal"]1

när jag läser länkar om denna påhittade ashtar,

går mina tankar till mitt kontaktpar från andromeda...de är blonda kortklippta ser ut att vara i 20 - 25 års åldern. de har ljusgula skira kläder/slöjor runt kroppen

de ger mig kärlek!

Anmäl
2015-08-30 08:41 #11 av: [kajmal"]1

min vän reportern tony topping i england, har troligen kontakt med samma par.

kontaktmannan billy meier  hade besök av ett skepp från andromeda, men de tog ingen kontakt med honom

Anmäl
2015-08-30 09:44 #12 av: [kajmal"]1

https://en.wikipedia.org/wiki/Ashtar_%28extraterrestrial_being%29

Anmäl
2015-08-30 09:46 #13 av: [kajmal"]1

The very word "ashtar" appears in Helena Blavatsky’s The Secret Doctrine (1888).[32]

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.