Övrigt

Intressanta Varelse!

2015-08-13 02:11 #0 av: m2studio

Cristine kolla sekunder 0,56 och 3,16 så kanske de är bekanta för dig!

Jag vet att kanske två eller tre av de bilder är fejk men resten är mycket intressanta.

Kanske ni har sett dem hit o dit men aldrig samlad på en video.

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=vAJrSPLJQhA

Anmäl
2015-08-13 10:39 #1 av: Hukanson

Oj så många underliga varelser i vår herres hage...är de dolda lämningar från en svunnen tidsepok...eller spontana mutationer av vårt DNA...eller av någon avsiktligen framavlade monster för övnings skull...eller "sataniska karmainkarnationer i avsikt att straffa"...Det är svårt att förstå varför dessa annorlunda varelser finns...om de nu verkligen finns. Men vi får inte blunda för detta. Vi måste ta det på allvar och forska oss in i sanningen. Vår uppgift är att själva en dag kunna använda oss av dna-forskningen för att kunna "skapa" i och med livet för vårt högsta goda. Det är vårt öde.

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-08-29 10:29 #2 av: Cristine

Tack m2 för de bilderna, det är alltid roligt att få se att andra också fått den på foto.

Sedan känner jag igen de två bilderna med Chupacabras och alla djuphavsfiskarna. 

Otroligt mycket vandrar i våra skogar och simmar i våra hav som vi aldrig vetat av, kanske de kommit över från en annan dimension.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-08-29 21:34 #3 av: Hukanson

Har ni sett de många videorna på gigantiska vattenormar? Tio meter jättetjocka bamsereptiler som fångats och dödats...

Anmäl
2015-08-29 23:02 #4 av: Cristine

Ja det har jag gjort och undrat varifrån de kommit då man inte sett dem förr.

Anmäl
2015-08-30 06:07 #5 av: Hukanson

Det börjar visas ännu fler vattenlevande monster från haven....det är en gigantisk Värld av vatten på den här planeten! Vi traskar runt huset och går inte långt från soffan medans vattenlevande varelser typ valar kan plaska jorden runt både grunt och djupt, på ett enkelt och fridsamt sätt. Det finns så mycket vi inte har sett i havet ännu.

Anmäl
2015-08-30 06:14 #6 av: Cristine

Denna lade jag in på LK  2009

Anmäl
2015-08-30 08:20 #7 av: Cristine

Jag tittade efter en  annan tråd jag hade på Lk med underligt havsdjur och får upp 

Jimmy ÅkerssonFörskräcktSkrattar

Anmäl
2015-08-30 08:32 #8 av: Marr

Ja vilka fantastiska djuphavsdjur det finns och ändå har vi säkert inte sett långt i från allt. Rymden är mer utforskad än våra egna hav och sjöar å det är lite konstigt tycker jag. Ännu konstigare om man ej sett allt som finns därute i rymden.

#7 Hahahaha ja han är ju inte lika fantastisk. Hade varit trevligare om han var en Marulk eller liknande och inte visat sig ovan ytan.Gapskrattar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.