Drömmar & Framtidsvisioner

Visit idröm

2015-08-08 10:13 #0 av: Cristine

..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-08-08 10:51 #1 av: Gahella

Oj det var ord och inga visor Skämtar Hoppas du ursäktar att jag tänker högt nu Cristine? Hjärta

Jag håller verkligen med till en viss nivå, men vi lever ju trots allt i den 3 d dualiteten så då är det svårt att endast vara "god" för vi blir ju hela tiden triggade att förlösa våra trauman, och det sker ju ofta genom krig och bråk, tyvärr.

Nu vet inte jag vilka dessa är som säger detta och att de inte kommer invadera jorden, och det är bra, men hoppas vi får hjälp av de som är klokare och mer benägna till kosmiska förhandlingar än vi har.

Att de inte har hjälpt oss att rena jorden är väl för att vi måste se och känna av skiten tills vi ser den själva och gör något åt saken. Men tror vissa av dem renar när vi förstått och gjort de ändring som krävs för att leva under andra mer livgivande former.

Anmäl
2015-08-08 12:45 #2 av: Cristine

Vet inte vilka det är , det kan vara bara ett fantasifoster,det roliga är ju att det sägs som en order och det har jag aldrig varit med om,inte heller att det talas om förtal. Sen tycker jag att han ser lite grym ut he he.

Jag lade ut det iafFunderar

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.