Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 882 ggr
Marr
2015-07-18 08:18

Ufo filmat över hemlig militärbas

Denna film önskar jag man analyserar ordentligt och får äktheten verifierad. Nytagen och tänker att det är en liten demonstration från våra utomjordiska grannar. "Vi vet vad ni gör…" typ. Den "försvinner" som man trycker på en strömbrytare.

https://www.youtube.com/watch?v=lCb632Owan8

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
VildaVittra
2015-07-18 08:24
#1

Molnen rör inte på sig under hela filmsnutten.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Hukanson]
2015-07-18 08:29
#2

De är medvetna om vilka vi är och vad vi gör på den här planeten, det är därför de är här…de är här…de vet allt! Vi kan vara fullständigt övertygade om att de är här , vi behöver inte bevisa det om och om igen. Frågan är bara om de börjar styra och bestämma mer och mer. Ju mer vi accepterar och blir vana med deras närvaro ju större inverkan frestas de att utöva på våra samhällen. De inverkar inte bara på jorden utan vår Himmel också. De samverkar med De Uppstigna Mästarna men eftersom de är så många och så aktiva gör de mycket på egen hand.

Marr
2015-07-18 17:59
#3

Jo det uppmärksammade jag med Vilda Vittra…fast jag tänker att detta är taget i en kort sekvens vad det verkar…samma scen utspelar sig fler gånger i detta klipp, Därför kan man tro det är flera minuter fast det handlar om sekunder under detta klipp är exponerat…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cragan
2015-07-18 23:50
#4

navkapsel eller en frisbeegolf driver (systersonen fick en sådan med en form som är väldigt lik det där objektet här om dagen) iaf det på förstoningen som va med fast objektet har en annan form i filmen.
o det är med 99% säkerhet en rc drönare som flyger vågrätt  kolla vinkeln på taket på bilden när objektet och taket visas samtidigt   tips taket syns nere i vänstra hörnet vid 1:15-1:17 🙂

Upp till toppen
Annons: