Viktigt

Mermaid

2015-07-09 00:39 #0 av: m2studio

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=hZ7cm8eGM_Y

Anmäl
2015-07-09 00:51 #1 av: Kneko

Man ser att flera av dom är fejk och datorgjorda. MEn andra var väldigt snyggt gjorda, i alla fall. Så dom ska jag inte säga något om. Gillar ju sjöjungfruar och om dom finns hoppas jag dom håller sig borta från människan lääänge...

Anmäl
2015-07-09 01:18 #2 av: m2studio

Ja, några av de är fejka.

Anmäl
2015-07-09 01:59 #3 av: Rafflan

Alla känns fejk, finns sjöjungfrur är dem som andra vattenlevande djur, dem sitter inte och solar på stenar då dem är mer lika fiskar än sälar, vore dem som sällar skulle vi sett dem ofta ;)

Dem simmar troligen inte heller med armarna som vi människor gör utan simmar med kroppen och troligen armarna bakåt för att minska vattenmotståndet :)

Dock tror jag att dem FINNS/HAR FUNNITS inte alls omöjligt, finns ju djur (apor) som är släkt med människan, då varför skulle det inte finnas något i havet som också har kontakt till människan, men frågan är om dem finns kvar och varför man då inte hittat dem, eller om dem är utdöda :)

Anmäl
2015-07-09 03:12 #4 av: Kneko

Värt att notera att den andra videon är från en fejkdokumentär.

Anmäl
2015-07-11 21:24 #5 av: kena10

Tycker alla såg helfejkade ut, dåligt gjort.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.