Annons:
Etiketterufostjärnskepp
Läst 600 ggr
Marr
2015-07-07 07:37

Ufon från Maj 2015

Bröderna Cousins fortsätter lägga in filmer från vad allmänheten sänder dom. Nu för tiden kan man undra vilka som är utomjordiska besökare eller jordiska farkoster. Denna film från Maj månad.

Har ej sett hela filmen som är nära 45 minuter lång. Jag hoppar över kommentarer och intervjuer och tittar mest på det som är filmat på grund av tidsbrist. Knepiga formationer…

https://www.youtube.com/watch?v=6KC_wELz9d4

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Annons:
mulac
2015-07-07 09:27
#1

Det finns massor med klipp så det måste var något på gång eller kanske det är vad man hoppas? För hur som helst vi som är troende att det finns något där ute väntar på att få säga "vad var det jag sa" !?

m2studio
2015-07-07 09:36
#2

JA alla hoppas på ett gott resultat, men sedan länge de "UFO" visar sig på det här sättet och ingeting ändras och folk flyttar sina hopp och väntan till år efter. Märkligt är:

1 - De kommer ej ner till oss.

2 - Vi "vanliga folk" inte har farkost att gå upp till de.

3 - Regeringar flyger inte mot de.

4 - De försvinner så fort en flyg närmar sig.

5 - De kommunicerar ej på ett sätt att avsluta alla andra diskussioner.

Vi bara hänger med och det går år efter år utan resultat.

DET ÄR MYCKET BRA eller hur!

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Marr
2015-07-07 09:39
#3

Ja vad jag längtar till den dagen Mulac. Hoppas man får vara med då…men nu ska jag inte vara sådan. Det kommer förr än vi anar tror jag…😉

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Cristine
2015-07-07 09:57
#4

De är nog här snarare än vi tror eftersom det är så illa ställt med jorden,och de bara får hjälpa från luften så undrar jag varför de inte strålar ned alla haarpanläggningar. Vi får väl be, det hjälper visst för här går inga plan förbi numera.

Hur är det hos er?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Hukanson]
2015-07-07 13:09
#5

Jag gillade den där bevingade orben som flaxade sig igenom ett vulkanutbrott…😍😮😳

Huygens
2015-07-07 13:31
#6

Fotot på Hubbleteleskopet i videon. Vet någon vilken rymdfarkost som tagit fotot?

Annons:
Marr
2015-07-08 06:51
#7

Huygens det skulle jag också vilja veta men har så lite tid nu för tiden, att jag knappt hinner delta och än mindre söka. Skulle leta lite nu men då slutade det med att jag satt och tittade på en annan knepig sak…Denna.

https://www.youtube.com/watch?v=TPquewvNAE4

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

mulac
2015-07-08 07:49
#8

Det verkar bli konstigare hela tiden, formen på objektet liknar de som var med i Star Wars filmerna  eller minns jag fel?! Jag kommer inte ihåg vad de kallades?

Marr
2015-07-08 07:56
#9

Kanske det finns liite sanningar i Star Wars filmerna Mulac? Fast detta klipp kan ju vara fejk.🤔

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Huygens
2015-07-08 11:03
#10

Det är något med bilden av Hubbleteleskopet (första videon) som ser fel ut. Dom två fläckarna till höger, den blå och den gula, har samma form. Den ena fläcken skulle kunna uppstå efter reflektioner i glasrutor, men fläckarna kan också vara resultat av bildmanipulering.

[Hukanson]
2015-07-08 11:53
#11

Ring Star Trek command för nu är Borg här och resistansen är futil…. Men har inte Borg avgått….han kanske åker hem nu….varit försvunnen en tid…fniss… Det är inget att skratta åt egentligen…denna uppenbarelse är väldokumenterad och fullt synlig över Kansas, USA. Den påminner om KABA i Mekka och skulle kunna vara något tempelaktigt….säkerligen något Viktigt i alla fall. Allt är ju viktigt..en del av ett skeende som är av allra största betydelse.

Upp till toppen
Annons: