Paranormalt

walks in inflyttad själ?

2015-06-28 04:12 #0 av: [kajmal"]1

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/ciencia_astralplanewalkin03.htm

Anmäl
2015-06-28 04:21 #1 av: [vikinga ängel]

Det händer att man behöver använda sig av Wall ins om tex en människa skulle dö som behöver vara i livet eller om personen inte skulle klara av sin inkarnation, då skulle en ny själ kunna inta kroppen. Det finns även tillfällen där tex en Alien eller demon har rätt att ta över personens kropp då man gjort ett avtal med dom. Då använder de personens skäl någon annanstans och de tar själva besetning av kroppen. Men det finns säkert andra exempel som jag inte känner ill. Deta är dock inte ett vanligt fenomen. Wall INS används bara i nödfall eller av någon anledning. Tex att någons själ är mycket trasig då kan själen tas till himmelen för att lagas och då tar en Wall in över medans den andra helas. Pch sedan byter de tillbacka igen. Själv tycker jag att det är bättre när de värkligen dör och att Wall INS inte ska behöva användas alls. Jag förstår inte varför det alls skulle behöva användas.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.