Annons:
Etiketthumor
Läst 2232 ggr
white lady
6/26/15, 12:21 PM

Ödla och han med horna

Ja detta var ju trevligt. Gjorde en själsmålning,,,och vad blev det jo Hornpär och en Ödla.

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Annons:
[kajmal"]1
6/26/15, 1:52 PM
#1

oj!

Sanyara
6/26/15, 6:16 PM
#2

Jag roterade den 90 grader höger och fann en vacker fågel också.

+ Roterade höger 90 grader till och upptäckte ansiktet på en liten grå figur.

Be the change you wan´t for the world.

[vikinga ängel]
6/27/15, 1:59 AM
#3

Vilken vacker tavla! Du är allt så duktig på att måla du. Jag ser Jesus på korset, en ödla, någonting med horn, någon typ av kattdjur samt en mörkbrun ängel. Läckert i alla fall ❤️

white lady
6/28/15, 9:23 AM
#4

Tack för responsen, jag har sett allt i målningen ni skrivit, fast Jesus går jag bet på.

Var ser du det vikinga ängel?

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

[vikinga ängel]
6/28/15, 5:42 PM
#5

Början och kroppen vandrar genom det gröna, går upp i det rosa, och armarna sträks ut över det bruna och gröna. Och kuses huvud och krona är i det gulla 😘

kena10
6/28/15, 11:49 PM
#6

Hur gör man en själsmålning?

Annons:
[Hukanson]
6/29/15, 9:32 AM
#7

Ser bara en brun person i en brun säng med kaotiska rester av illusoriska upplevelser för mörka avgudar…

white lady
6/30/15, 12:42 AM
#8

5  Jag kan inte få det till Jesus,men är väl blind då :))

6 Hur menar du ? Hur jag målar eller vad ?

7 Som det kan bli Hukanson 👍

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

kena10
6/30/15, 9:08 PM
#9

#8 Jag menar begreppet själsmålning, vad du menar. Det lät intressant men jag har aldrig hört talas om det. Och sen tekniken. Om du orkar berätta :)

[Ängla viking]
7/1/15, 12:43 AM
#10

Ja jag ser honom mycket tydligt i målningen, det första jag så facktiskt 😊

white lady
7/2/15, 5:46 PM
#11

9  kena10  jag målar med vaxkritor och strykjärn. Busenkelt.  Jag tonar in mig på personen jag ska måla för,man måste lära sig fullständigt att släppa kontrollen, det är det ända som kan vara svårt 😮. Själsmålning är något jag kom på..Det passar lixom 🤓

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

white lady
7/2/15, 5:50 PM
#12

10   Ängla viking.  Hjälp mig se det innan jag skickar den till vederbörande.

Hänger han på korset, ser man ansiktet eller vad.Hur stor är han? Jag ser bara massa olika fåglar papegojer,undulater m.m. 🤪

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

kena10
7/2/15, 5:55 PM
#13

#11 Tack så mycket, det låter spännande och kreativt att komma på en sån sak. Ska jag absolut pröva om man får sno lite av din ide´?

Annons:
[Ängla viking]
7/2/15, 5:56 PM
#14

Idag när jag kollade med såg jag en sköldpadda 😆 jag ser honom som en massa på korset, alltså inte riktigt som enmänniska men ändå ser manat det är Jesus, han har takkronorna på sig, och korset stryker sig snett över hela teckningen genom alla färgerna. Under honom är även ett blåt hav av onda människor 😉 jag kan tyvär inte förklara bättre en det jag gjorde i mitt tidigare inlägg. Förresten white lady skulle jag behöva en ny rekommendation av en terapeut av dig då Simon parkes inte längre tar emot klienter. Känner du till någon annan?

white lady
7/2/15, 10:30 PM
#15

13 Självklart ska du göra det.  Lägger en länk på paket man kan beställa.

http://www.fargdrommaren.se/store/category/encaustic-art-startset-3817

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

[Ängla viking]
7/2/15, 10:38 PM
#16

Oj vad kul.. Vilka finna saker du hitar gömt white lady 😘

white lady
7/2/15, 10:43 PM
#17

14 Herrejösses jag ser han . Jag höll teckningen lite på sned vred lite till vänster,  överkroppen är strax över det rosa.Ansiktet är bruntoch ögona mörka.  Ganska litet ansikte Förvånad man kan ju se konturerna i ansiktet.Tack Ängla viking.

Behöver du verkligen någon terapeut Ängla viking ?  Skicka mig ett pm

MÖRKRET GÖMMER SKATTEN  Hjärta

Upp till toppen
Annons: