Annons:
Etikettutomjordiskt
Läst 851 ggr
m2studio
2015-06-24 14:29

Franska ufon

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Huygens
2015-06-24 17:52
#1

Det var en bra artikel.

"…Jean-Jacques Velasco, blivit obekväm för den franska rymdstyrelsen. Han blev efter 30 år övertygad om att ufon verkligen finns."

Först sparkar den franska regeringen sin egen chef för rymdstyrelsen för att han började tro på UFOn. Sedan påstår dom franska myndigheterna att dom "släppt alla dokument fria".

Min misstanke är att myndigheterna döljer dom verkligt viktiga UFO-rapporterna, vilka troligtvis är långt fler än 400 st sedan 1950-talet.

m2studio
2015-06-24 18:20
#2

#1 av: Huygens Aboslut är det som du säger.

Alla regeringar döljer verkliga UFO info så jag tror att man ska hitta rätt form att detta info en mix av internet artiklar, Hollywood filmer, böcker, dem som påstår att har kontakt och pite lite  av regeringens medior info. Då vi får 25% av verklighetens totala och rätta info tycker jag.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[Hukanson]
2015-06-24 20:15
#3

Om den franska regeringen väljer fri information så är det sannolikt att resten av EU också måste göra det…det skulle se konstigt ut annars! "Det är den franska rymdstyrelsen, CNES, som nu offentliggör all information den har om oidentifierade flygande objekt. – I USA kan man be om information i enskilda fall. Vi gör tvärtom och släpper fri all information, säger Jacques Patenet. Han är ansvarig för den speciella avdelning som sedan 1950-talet arbetar med ufofrågor. Deras arkiv utgörs av runt 400 fall som nu läggs ut på internet. Det enda som tvättats bort är enskilda personuppgifter."

Eliiza
2015-06-25 00:03
#4

Hej! Det finns iaf 6 st länder på Jorden som förfogar över, och gör flygningar med, det som vi i folkmun kallar för UFO. Alltså behöver inte de snabbgående skepp/ljusprickar man inte sällan ser på himlen vara av utomjordisk härkomst, utan kan mycket väl vara sas. våra egna. Med vänlig hälsning, Eliiza

[vikinga ängel]
2015-06-25 02:05
#5

Intressant information, ufon är kopplade till militären många gånger har jag märkt. Och den gången jag upplevde som mäst ufo aktivitet var när jag levde nära en militäranläggning. Och jag känner till en bas i Antarktis och en i havet i USA. Och då kan jag nästan garantera att de har fler basser en dessa. Och säkert flera miljarder med dokument och hemliga möten och avtal med utomjordingar. Jag skulle tycka det var intressant om de kunde släpa all dena informationen.

m2studio
2015-06-25 11:19
#6

Ja # 5 det skulle vara allas önskan men det är lika med att rika i världen lämnar alla sina pengar till andra. De gör inte helt enkelt.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Upp till toppen
Annons: