Off Topic - Utanför ämnet

NWO BRYTER SAMMAN

2015-06-24 13:39 #0 av: Cristine

Från Australien!javascript:nicTemp();

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-24 14:46 #1 av: m2studio

Hej och tack Cristine för länken.

Jag undrar bara varför andra politiker från Sverige inte tar ställning till detta?

Anmäl
2015-06-24 16:48 #2 av: Cristine

Alla är rädda!

Anmäl
2015-06-24 18:21 #3 av: m2studio

Tack Ciristine du har rätt. 

Men de är rädda av många faktorer och inte bara av en faktor.

Anmäl
2015-06-24 22:59 #4 av: Cristine

jo jag vet!

Anmäl
2015-06-25 04:05 #5 av: Cristine

Mer

Anmäl
2015-06-25 11:16 #6 av: m2studio

bra sagt och intressant men skall man lita på Hollywood artist eller det finns bra människor bland de kända?

Anmäl
2015-06-26 09:23 #7 av: Cristine

Baron Rotchild jagad

Anmäl
2015-06-26 09:36 #8 av: m2studio

De kommer att kunna köpa tyst polisen och mm. T.o.m. har lyckats med detta så det inte är oväntad att kunna försätta.

Anmäl
2015-06-26 10:20 #9 av: Cristine

'

Anmäl
2015-06-26 10:38 #10 av: m2studio

Tack Cristine.

Det mycket bra och totala sant.

Anmäl
2015-06-28 23:07 #11 av: Cristine

<Något är på gång!

Anmäl
2015-06-28 23:09 #12 av: [vikinga ängel]

Ja absolut någonting är på gång.

Anmäl
2015-06-28 23:13 #13 av: m2studio

Jag undrar om vi inte vågar att bevara oss och Jorden, om vi inte befria oss från Eliten, och om om om så det är mycket bättre att tredje www börjar och slutar all eländet.

Anmäl
2015-06-28 23:20 #14 av: [vikinga ängel]

2015-06-29 02:38 #15 av: maria-svensson

2015-06-29 02:50 #16 av: [vikinga ängel]

2015-06-29 07:50 #17 av: Marr

#13 Jag förstår hur du menar för när jag ser allt svart så tänker jag lite i dina banor M2studio. Men ett 3 världskrig nej nej nej....

Sen tycker jag det börjar spåra ur ordentligt efter det, med de sista inläggen. Inte f*n behöver vi något mer världskrig hur kan ni säga så bara??? Har ni verkligen tänkt efter här? Tycker inte vi ska låta oss luras att med våld svara med samma mynt. Det goda ska segra genom att mörda varandra? Vilket j***a skitsnack rent ut sagt!Looser

Vill inte läsa sånt här som i de sista inläggen efter #13. Ta till vapen för att mörda de onda va??? Då är ni ju inne på samma spår...Tänk en gång till är ni snälla!Nörd

Funderar nu på att anmäla dessa inlägg tyvärr...Funderar

*Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Anmäl
2015-06-29 07:50 #18 av: Magi-cat

Så fruktansvärda saker att säga! FörskräcktKräksArg

edit: riktat till 15 och 16 alltså.

Jag har anmält dem. Våld och brottslighet hör inte hemma här!!!

edit: ser nu inläggen före också, nej det blir bara för mycket.....Tack för mig.

"Viljan att hjälpas åt har gett människan en överlevnadsvinst." (P. Strang)

Anmäl
2015-06-29 08:11 #19 av: Marr

Ja tyvärr har jag inte rättigheterna att ta bort dessa inlägg annars skulle dom ryka direkt!

Maria Svensson, du brukar skriva betydligt intelligentare än så här och jag vill gärna ha dig här om man slipper se sådant.

Viking ängel har satt klamrar runt sitt namn nu. Det kan jag förstå! Skäms!!!! 

Jag har också anmält!! Önskar fler ser och gör det samma, vill inte se dessa inlägg alls härinne!Arg

Anmäl
2015-06-29 08:33 #20 av: mulac

Fred och kärlek är lösningen inte det som makteliten vill hjärntvätta oss med!

Anmäl
2015-06-29 08:53 #21 av: Marr

Kunde visst ta bort inlägg...tog bort #15 också, då #16 tagits bort...

Anmäl
2015-06-29 09:03 #22 av: Cristine

Vad? Vill inte ha sådana inlägg här..absolut inte!

Anmäl
2015-06-29 09:29 #23 av: Gahella

Instämmer med er andra!!

Fred och kärlek är inte vad det handlar om, utan att förstå, inse och möta sitt eget mörker. Att amputera och ta bort har aldrig löst några problem på ett varaktigt sätt.

Vi är här för att vi är kapabla till det, så sträck på er och inse att vi ständigt växer på alla plan och särskilt i medvetande. Och när vi väl blir mer medvetna kan vi också leva under helt andra förhållanden.

Kan bara se i mitt eget liv att när jag väl bearbetat och förstått. har saker och ting förändrats i min omedelbara närhet och det på bästa sätt.

Och detta mörker på jorden ÄR känslomässigt väldigt jobbigt att se nu, men se det mer som att nu lyfts skiten upp till allmänt beskådande för ALLA att se och ta ansvar för. Ingen kan längre gömma sig bakom någon annan, utan vi tvingas ta ansvar både för oss själva och jorden vi lever på.

DET är vad jag tror!

Anmäl
2015-06-29 09:33 #24 av: Gahella

#13 m2 studio. Förstår inte riktigt vad du menar i ditt inlägg? Kan du vara snäll och omformulera dig?

Anmäl
2015-06-29 09:52 #25 av: m2studio

Jag menar, vi människor sitter vid dator och gnäller om saker o ting, samt väntar att någon tar saken i hand och fixa världen. Vi skall ha bara kärlek i hjärtan och allt ordnar sig säger en del av oss.

Men nej det blir inte. Vi inte lyckats att rädda världen, samlade pengar för att rädd skogar runt om världen då pengarna försvann spårlös, räddabarnen och liknande organisationens chefer tar 1 miljon lön per månad för vad? vi ska bara betala. Regeringen meddelade att mer än 70% av sådana organisationer som samlar pengar är lur. Fanatiker blir flera i hela världen, Ingen vill stoppa dem, terroristerna  grundare har hand i hand till världen stora makter. Vi blir vägledda av reklam från TV och ingen kan göra någonting. Varje dag stress och är rädd för vad som ska hända världen. Regeringar kommer o går utan att göra 100% rätt för oss vanliga människor och när det blir krig då dem tillkallar reserv gruppen För VAD?

För att vi inte vågar säga ifrån i rätt format.

För att vi träffa två sorts människor i samhällen, ena tänker på sig själv och andra tänker bara på sina baran och deras framtid, ingen tänker på den andra.

För att vi inte vägar samlas på riktig och ändra på saker o ting.

Att ändra på saker o ting tar långt långt tid för oss som stor del av oss blir trötta och lämnar ärendet men för regeringen är lätt och höja skatten i 37 området för att kunna finansiera sig och ljuga för oss jämt. 

Varför ska jag vara positiv att NEJ ww3 inte ska hända.

Vi får inte skydda oss på något sett utan alltid de vill ha oss oskyddat.

JAg kan omformulerar mig i 10 A4 sidor #24 av: Gahella men tjänar inte till något och ändras inte någonting min vän , men som du vill ha så gjorde jag.

Tack min vän.

Anmäl
2015-06-29 10:23 #26 av: Cristine

Det finns inget krig  i världen som gjort det bättre för oss, utan tvärtom så föder våld bara mer våld. Det kan man klart se när masshysteri inträffar. Några få börjar sedan blir alla tokiga.

Anmäl
2015-06-29 10:46 #27 av: Gahella

Tack för det vännen Blomma

Förstår dina känslor mer än väl, tro inte annat Hjärta

Men att tro att ett krig ska förändra saker till det bättre är ju helt horribelt att tro. Krig sker inte bara, de startas av makten för att skaffas sig ännu mer makt och tillgångar, inget annat än det kortfattat sagt. Och vilka skickar de ut för att göra det smutsjobbet?! Inte är det deras egna barn i alla fall.

Men det finns att göra förutom att sitta här och gnälla Skämtar

Jobba med sin egna inre demoner är ett väldigt befriande sätt både för sig själv och planeten, sedan kan man starta en grupp där man tex odlar och lär sig självhushållning. Och samtidigt med det ta reda på vad som är sanning och vad som är lögn vilket är ett jäkla jobb att göra, men det är trots allt sanningen som ska befria oss och den har varit väldigt dold och är fortfarande. Men det är en av våra uppgifter att luska och därför är detta ett av bra forum och diskutera det i.

I Usa har brevid dollarn växt fram en massa kommuner som kör med egen valuta och de flesta av dem blomstrar, i alla fall när jag läste sist. Så varför inte starta en ny valuta i din närhet?

Så visst finns det att göra. men samtidigt är jag så glad för er härinne som vägrar att blunda och vill göra något åt saken, för personligen är jag så trött på liknöjdheten jag ser hos många andra. Men det är det minsta ni är härinne, och det är jag så glad för Regnbåge

Anmäl
2015-06-29 12:03 #28 av: Huygens

Mycket pekar på att nästan alla krig sedan Napoleonkrigen har annordnats och finansierats (på båda sidor i krigen) av Illuminatibanker. Även ett antal krig på 1600-talet var Illuminatistyrda. Påvens blodbad, dom 6 korstågen var också Illuminatikontrollerade. (Det genomfördes ännu fler korståg än dom 6.)

Det innebär att om ett krig bryter ut, spelar existensen av kriget direkt i händerna på reptilians som styr Illuminati.

I tider av kriser eller krig är det mycket lättare för reptilians att manipulera människor, öka kontroll, skapa förslavning och styra utvecklingen i den riktning rymdödlorna vill.

Det är därför ännu fler orsak till att krig är hysteriskt dåligt.

Anmäl
2015-06-29 12:25 #29 av: Cristine

Bra skrivet Huygens!

Anmäl
2015-06-29 12:37 #30 av: m2studio

#27 av: Gahella

Tack min vän. Mycket och många bra förslag du har lämnat. Du börjar eller visa vägen till mig som startar det, då är jag första följer.

Anmäl
2015-06-29 12:57 #31 av: Gahella

Jag tror som du där Huygens....

Jag odlar både på balkongen och på en koloni-lott, samt jobbar med mina inre demoner SkämtarOch nyligen tillsammans med en god vän och granne pratat om att snarast förbereda oss på att även vi här i Sverige får smaka av krisen ganska snart. Så vi läser på i överlevnadsböcker vad jag kan göra för att klara mig i alla fall några dagar. För jag har läst på inne på överlevnadssajter att vår regering inte längre bunkrar upp för sin befolkning som man gjort tidigare, utan det får man ordna med själv.

Att ta ut en större del av sina pengar är också en bra idé med tanke på att vad de bestämde på ett G 20 möte för inte länge sedan, och då kan vi även glömma insättningsgarantin! Och det är en av orsakerna att de vill få bort kontanterna, för med dem kvar har vi lite makt kvar än bankens digitala ettor och nollor.

http://newsvoice.se/2015/01/19/bankerna-far-ta-dina-sparpengar-vid-bankkriser-genom-bail-in-beslut-i-g20/ 

Anmäl
2015-06-29 13:48 #32 av: m2studio

Om ekonomi kollapsar och bankerna stäng vad spelar roll om man har pengar för att pengar inte har något värde, då gäller bara guld och liknande.

Anmäl
2015-06-29 14:21 #33 av: mulac

Läste att påven ska prova på att tugga "koka"? Skrattar

Anmäl
2015-06-29 15:53 #34 av: Gahella

#32 Jo pengar har fortfarande ett värde, men grejen är om du läser på länken är att banksters nu har fått rätten på sin sida att beslagta dina besparingar när de spelat bort pengarna för att täcka sina egna misstag.

#33 Kokablad eller?

Anmäl
2015-06-29 16:37 #35 av: maria-svensson

Får be om ursäkt om det spårade ur, men jag ser vad som kommer att hända i en snar framtid.
Gahella du pratar om att odla själv och bli självförsörjande, det är något som jag växte upp med, men tyvärr så är det enligt lag förbjudet idag.

Du pratar om att odla, är du medveten om detta..

http://cornucopia.cornubot.se/2013/05/ny-eu-lag-kriminaliserar-all-odling-med.html

Ser du vart det lutar åt och vart det kommer att sluta.. Varför har man byggt fröbanker.
En bonde får enligt lag inte sälja eller ge bort kött annat än till ett slakteri, han får inte sälja mjölk annat än till ett mejeri.
Har du mark så att du tex kan bygga ett vattenkraftverk för att göra dig oberoende på elström, så måste du sälja din energi till ett kraftbolag om det överstiger ett visst antal kwt, du får inte sälja energi i någon form till dina grannar och göra dig oberoende. Oavsett om du hittar en lucka i systemet för att kunna vara självförsörjande, så skapar man en lag som täpper till det hålet.

Hur långt borta är det inte förrän du kommer att beskattas för varje odlingsbar kvadratmeter du äger eller hyr som privatperson oavsett om något växer där.

Och bunkra mat.. Läste att i USA så klassas man som terrorist om man har mer föda än 3-7 dar, om jag inte minns fel, vart lutar det åt

Anmäl
2015-06-29 17:42 #36 av: Cristine

Jag blev faktiskt rädd när jag såg denna underliga buss åka förbi

Anmäl
2015-06-29 17:48 #37 av: Cristine

.

Anmäl
2015-06-29 17:55 #38 av: Cristine

.

Anmäl
2015-06-29 17:55 #39 av: Marr

Så det var därför du reagerade på den bussen. Samma färger. Jag tänkte mest att det är en sådan buss man byggt om till "husbil"...

Anmäl
2015-06-29 18:01 #40 av: Gahella

Jo jag ser också vartåt det lutar men det är än så länge inte förbjudet att odla eller köpa fröer här i Sverige, och resten vet vi ingenting om för det beror mycket på oss själva.

Och vad ska de göra för att hindra människor att köpa lite extra konserver, och var går gränsen med tanke på hur mycket mat vissa människor handlar och proppar i sina skåp under en veckohandling? Och ska polisen gå husesyn då, eller?

Och jag vägrar tro att det endast finns en väg att gå och det är denna, för parallellt finns alltid andra vägar att följa även om de är lite snåriga än så länge Oskyldig

Anmäl
2015-06-29 18:08 #41 av: Huygens

Undra varför Massevakueringsbussen inte har ett enda fönster på sidan. Inte ens mörktonade fönster.

Vad vill myndigheterna åstadkomma med en buss utan sidofönster?

1. Förhindra beskjutningen genom rutorna?
2. Dölja zombierna inne i bussen?
3. Göra bussen rymningssäker?

Anmäl
2015-06-29 18:28 #42 av: maria-svensson

#33 blir inte förvånad, har läst när jag studerat historia att "dom" ofta använde örter och rökelse för att koppla upp sig till ett högre medvetande, för att få reda på vilken väg man skulle gå och vilka drag man skulle använda för framtiden.
Men jag tror och nu spekulerar jag.. Att 2012 var en vägg, ett stopp för deras information och det var en av anledningarna till att den förre påven inte kunde fullfölja sitt ämbete, utan avgick som den första påven i världshistorien som man känner till, och tror knappast att den nye påven får någon ny kontakt, utan dom kommer att famla i mörker och ovisshet, men är rädd att det kommer att tas beslut som inte är genomtänkta.
Är det något dom är rädda för, så är det att tappa makten. Vilket dom kommer att göra förr eller senare, på ett eller annat sätt.. Rom föll och det kommer även dagens imperium att göra.

Anmäl
2015-06-29 18:31 #43 av: maria-svensson

#40 hoppas att du har rätt..

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.