Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 596 ggr
m2studio
6/21/15, 9:08 PM

Vänligen hjälpa mig……?

Vänligen hjälpa mig att förstå.

Varför vi inte vågar?

why we do not dare?

Jag har ställd denna frågan på Google men inte blev klok på de rubriker som jag har läst.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
Honestyisdead
6/21/15, 9:09 PM
#1

Vågar vadå?

[VSK]
6/21/15, 9:17 PM
#2

Ja, eller hur. Vågar vad då ?

😃

m2studio
6/21/15, 9:57 PM
#3

Ja tack, 

Att våga motsäga regeringar?

Att våga stoppa det som är inte bra för framtiden jorden?

Att exempelvis våga säga utan att vara rädd att blir stämplad "hets mot folk grupp"?

Att våga samlas för att når en sak som är gemensamt?

Att våga överhuvudtaget och inte bara här hemma i Sverige jag menar hela världen.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[VSK]
6/21/15, 10:36 PM
#4

#3 

Då förstår jag vad du menar, och håller med.

[vikinga ängel]
6/21/15, 11:22 PM
#5

Ja det man kan tänka sig är väl att människor facktiskt är folk djur, och vi gör som våran flock gör. Alla går runt och tänker sama sak, men just för att vi är flock djur så vill vi göra som resten eller alla andra. De som oftast vågar göra någonting är människor som igentligen är någonting annat. Inte alltid men många gånger är det just så. det är min tro om saken. Troligen inte ett svar som ni kanske tänkte er och igentligen kan ingen veta exakt varför det är som det är i världen, men man kan spekulera om det.

m2studio
6/22/15, 12:04 AM
#6

Det finns många olika spekulationer kring om detta men jag inte är säkert om jag har läst att detta kan bror på Genmanipulation också.

Det som vi ser hos andra djur inte kan se hos oss. De våga mycket mera även tills de dör men vi fly och även när ser andra är fara vi bara passerar och vi är enda djur som skapar onaturliga fara för alla andra samt för naturen också.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

Annons:
[vikinga ängel]
6/22/15, 12:14 AM
#7

Ja det stämmer, det är möjligt att vi är som vi är för attvara inte fick utvecklas naturligt, hade vi gjort det tror inte jag dessa problem skulle existera.

maria-svensson
6/22/15, 1:06 AM
#8

Största problemet är som jag ser det att dom flesta har ingen kunskap om våran historia, och har man inte det, så kan man knappast lösa ett problem som började för många tusen år sedan, och som fortfarande gäller idag. Skulle merparten av befolkningen få reda hur och framförallt förstå, för det är steg 1 om man ska lösa ett problem Vad religion är och vart det kommer ifrån och vem som ligger bakom Hur banker egentiligen fungerar och styrs och framförallt, vem äger dom Hur media styrs och vem tar dom order ifrån vid stora händelser tex 9-11 Hur politik används som ett verktyg mot befolkningen och vem dom tar order av (Bilderbergsgruppen mfl) Vem som bestämmer vad man sedan tidig ålder ska lära och inte lära sig i skolan Vem som äger och styr över big pharma och deras agenda Skulle befolkningen dom större massorna börja förstå detta och annat, detta är bara är en bråkdel av vad som finns att veta, så skulle det nog starta en häxjakt på blodslinjer inom illuminati och det vore slutet för det anglosaxiska imperiet som styr Europa idag. Och en början till kunskap om våran historia mm kan vara att lyssna till Jordan maxwell, som är grundaren för att väldigt mycket kunskap har kommit upp till ytan och att många filmer blivit gjorda. Är fullt medveten om att många som läser detta redan har mycket om denna kunskap, men vet även att många inte har en susning. http://youtu.be/bvjROPfv0X4

ANAKIN SKYWALKER -X22

[vikinga ängel]
6/22/15, 1:27 AM
#9

jordon läste jag för länge sedan, jag följer numera Fritz Springmare och ibland Zacharias Stichen (stavning?) men jag mins även några personer som jag följde innan de valde fel väg, då tänker jag på Freeman fly, han började umgås med frimurare och då lämnade jag honom nästan omedelbart. Sedan finns ju David icke som jag aldrig riktigt har gillat av olika anledningar. Alex Jones är ju också en känd en, men han har ju numera mer reklam om sina produkter en om de facktiskt problem som sker i världen, men även han har ju fått ut en hel del information till världen, men jag är inte så förtjust i honom. Just nu läser jag en spännande bok av Robin de Ruiter. The 13 satanic bloodlines heter den. Jag skulle gärna vilja veta mycket mer om världens ursprung, eller i alla fall om människan och de mystiska varelser som smyger omkring i våra skogar.

m2studio
6/22/15, 2:00 AM
#10

Tack #8 av: maria-svensson för din åsikt.

Jo då, idag många känner Jordan maxwell och lyssnar och läsa om honom och vad han säger.

Men det du skrev inte var svar till min frågan. Jag lättar efter orsaken att vi inte vågar göra någonting mot saker som vi redan vet om exempel det du skrev och du har rätt om Jordan Maxwell.

Varför vi inte vågar? folk tror att de förlorar vad de åstadkommit och alla säger att någon tar hand om detta någon dag, men som Maxwell och andra säger att vi människor väntar på att någon serverar allt på fat för oss därför vi inte vågar tycker jag och jag ville veta varför vi är sådana.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

[vikinga ängel]
6/22/15, 2:36 AM
#11

Om du vill veta hur människor tänker och agerar i olika situationer så är det ju mer psykologi du tänker på alltså? Det finns mycket bra böcker om deta. Snart kommer en film ut som har just med människans agerande att göra. De tar en grupp ungdomar som ska vara fångar/kriminella och så deras fångvecktare. I den filmen så kan man se precis hur människor är i olika situationer. Det finns väldigt mycket bra psykologi filmer som handlar om just människors agerande. Men om du menar ur ett andligt perspektiv så går det att kolla på typ the messenger series, eller constantine, eller kanske någon sannings baserad film. Jag har tyvär inget bra svar på din fråga, men det handlar troligen om människans första synd. Och att vi har blivit så neddrogade och manipulerade. Jag tror dock att om vi kollar tillbaka till skapelsen och änglarna och människans fall så har vi alla svaren. Om vi vill det vill säga, men då måste man ju också vetavilken skapelse bärettelse som är san och vad nephilimer värkligen är. För de jättar som man hitar skulle inte jag kalla nephilimer, det är någonting annat. Naphalimer går omkring oss just nu och de är inte 16meter långa. Men det finns några jättar kvar, men det är inte dom som vandrar runt på jorden just nu.

Upp till toppen
Annons: