Vetenskap

Vilka styr Sveriges världsbild?

2015-06-16 10:51 #0 av: Amon

En mycket intressant artikelserie om stulet forskningsmateriel från Karolinska Institutet, om VoF och om vilka som styr Sveriges världsbild!

http://secretgalaxycom.blogspot.se/

Anmäl
2015-06-16 11:26 #1 av: [kajmal"]1

channie west har tydligen kommit på att hon är från andromeda

sett videon för något år sedan då nämndes det icke

hon är en välkänd skojare i ufo sammanhang

Anmäl
2015-06-16 11:28 #2 av: [kajmal"]1

skrivit av en vän på fb

Jag skulle inte brytt mig ett dugg om den här artikelserie om det inte handlat om Channie och "utomjordisk" healing. Så jag bryr mig bara om den biten som behandlar Channies healing och utomjordingar, resten av innehållet skiter jag fullkomligt i och bryr mig inte ett dugg om.
Det som sägs att Chennie har blivit utbildad av UJ i vit tids healing är helt enkelt inte sant. Antigen har Tony och Eva inte sett de bevisen som finns svart på vitt dessutom eller så skiter dem i det. Vit tids healing är frammanipulerad från Reiki med hjälp av Reiki symboler samt via kanaliseringar med ett väsen som heter Maldion , han som beskriver som planetsprängare i sina böcker.
Bevisen finns, svart på vitt om Channie framkanaliseringar med Maldion i hennes vardagsrum där Maldion instruerar henne hur hon ska göra och där talar Tony och Eva inte sanning gällande den biten hur vit tids healing har uppstått och var. Channie kanaliserade fram den healingen och gjorde om Reiki till vit tids healing.
Resten av innehållet i artiklarna bryr jag mig inte om och där vet jag inte vad som är sant och inte sant och går inte in på det, alltså gällande resterande påståenden om forskningen på KI. Men det här med hur vit tids healing uppstod VET jag till 100% och det är faktiskt viktigt framhålla det.

Anmäl
2015-06-16 11:32 #3 av: [kajmal"]1

andeutdrivning

är vän med ett före detta troende par, numera är de skeptiker. de var med i channi west ufosekt. de hade stora problem med elaka andar , som störde dem på nätterna, och de var helt slut

de bad mej och en vän om hjälp

han använde kristaller tror jag… jag använde blenda och lightman, deras gemensamma kärlek,..jag frågade dem. blenda svarade att de skulle ordna det . blenda o lightman som jag kallar dem är ett par av Nordic aliens,  som jag har haft kontakt med över 10 år

allt var på distans, de bor i stockholm

nåväl så blev de skeptiker, men jag frågade vid ett tillfälle. om det hjälpt……….ja det gjorde det faktiskt svarade hon

jag frågade kamjal en gång, kan jag bli ett medium, ja svarade hon

Anmäl
2015-06-16 13:59 #4 av: Hukanson

En skakande artikel Amon. I en värld av paradigmskifte förstår vi hur makteliter vill lägga locket på och tysta ned för att behålla kontrollen
Men dessa nya insikter som vi alla måste göra mår bättre av en öppen kärleksfull miljö där den gamla hederlighetsmoralen fortfarande vördas.
Dock är det nytt och jobbigt att lämna den gamla trygga trediensionaliteten för en öppen multiuniversalitet där tiden och livet är "bara fysiskt" för den andliga verkligheten i multidimensionalitet. Hur kan det vara "död" att finnas i något som kan existera med så mycket aktivitet, medvetande, kraft och makt. Det tar tid att tänka och förstå...

Oneness can not be divided.

Anmäl
2015-06-16 16:19 #5 av: Amon

Ja du Hukanson - det är nog svårt för makteliter att släppa taget - det gör de inte frivilligt! Läs gärna Cristines tråd om den underjordiska staden på mars också.Tummen upp

Men fler och fler öppnar sej för andra dimensioner.

Så sent som i går kväll berättade två olika personer för mej att de hade varit på begravning - den ena till en kvinna och den andra till en man. Och båda hade sett den döde/döda som var med på begravningen, vinkande till dem - och gick iväg!Spöke

Häftigt alltså! FörskräcktDe döda var personer som de hade känt väl innan. Glad

Anmäl
2015-06-16 16:50 #6 av: Hukanson

Så härligt och naturligt kan det vara att leva multidimensionellt, fantastiskt att du samtalade om detta med dem just i samband med detta...jag tror mer och mer på Guds synkronicitet; inget sker av en slump och Gud manifesterar sig i våra samtal med varandra!

Anmäl
2015-06-16 18:21 #7 av: [vikinga ängel]

Intressant läsning. En hel del stämmer klart. Själv tror jag det ligger mycket mer backom en ändats det som står i dena artikel. Jag vet dock att healing hjälper då jag flera gånger gott till healers pga olika problem. Tyvär så är det inte en långvarig lösning och många gånger upplever jag att det blir som ett beroende och att det enbart lindrar för stunden. Andra terapeutiska alternativa metoder funkar mycket bättre tex spirit release och implantat remoulad. Men nu har jag ofta större problem en andra då jag ofta blir attackerad av mörka väsen och att onda människor kastar mörk magi på mig. Så vanlig healing funkar inte på mig. Men vissa naturläkemedel funkar verkligen medans andra inte funkar alls. Det finns mycket lurendrejare i den andliga branschen och i alternativ branschen. Jag tror dock inte på att mänsklighetens medvetande håller på att öppnas däremot så är det en tränad nu att man inte ska vara normal och man ska tro på konspirations teorier och yoga är något som alla pratar om. Men i mitt huvud ringer det varningsklockor. Någonting i världen står väldigt fel och det är någonting större en bara makteliten. Man kan nästan känna det som ett mörker som lägger sig över planeten. Inte är det här ännu men det är pålägg. Och det som är fel i sig med sannings rörelsen det är det att den har delat upp sig i flera kategorier och folk tar inte till sig den verkliga sanningen utan det som dom tycker är bra. Och de vet en massa saker men det är allt. De sitter hela och surfar de sprider inte sin kunskap på något sätt. De varnar inte folk de är inte aktiva i att ändra på dena jorden så därför kommer inte häller ske en förändring som blir bättre för oss. För vi kan inte ena oss så därför kommer makteliten ha kvar sin makt tills deta att vi alla tar tillbaka makten. Men frågan är väl om det överhuvudtaget kommer att ske.

Anmäl
2015-06-16 22:06 #8 av: Hukanson

För mig är det en global kris för buddhismen det är frågan om. Nu när Jesus inte längre automatiskt är Kristus (Kyrkan) så är buddhismen den starkare religionen. Problemet är bara att buddhismen är underutvecklad. Egentligen skulle Amida buddhismen vara den allmänt praktiserade buddhismen men så är det inte. Fortfarande missioneras Gautama Buddha som Läraren och Ledaren. Detta är en föråldrad och totalt svart andlighet. Inte i överensstämmelse med de högre skapargudarnas vilja.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.