Övrigt

Svenska UFO-föreningen

2015-06-15 01:45 #0 av: m2studio

Link:

https://www.youtube.com/watch?v=GurEV8AsG4g

Anmäl
2015-06-15 02:36 #1 av: [vikinga ängel]

Detta föreställer en komedi eller? Jag förstår inte riktigt. Men det stämmer väl att 80% är fake. Men jag vet inget om någon Elvis :) och han är ju klart nervös när han svarar på frågorna. Så det är antingen så att han inte vet hur den som intervjusvar ska ta hans ord eller så ljuger han. Men klart finns det experter på detta ämne i Sverige med och jag känner ju till svenska ufo sällskapet, men då de är alldeles för stränga med sin tro och den blir inte andlig utan enbart vetenskaplig så vet jag inte hur jag ska ta deras information. Det är dock inte svårt att se utom numera bara att sota ute en stjärnklar natt och kolla mot himmelen så lär man ju se någonting. Men det borde faktiskt vara intressant att höra mer om ufon och utomjordingar just i Sverige. Hur vanligt det är och vilka sorter som kan tänkas vara här. Även hur det ligger till med stora utomjordiska fenomen som den norska spiralen för några år sedan. Undra om det hänt något liknande här?

Anmäl
2015-06-15 07:02 #2 av: Cristine

Ha ha h aaaaaGapskrattar

Den var bra, svenska ufoföreningen i ett nötskal!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-15 07:40 #3 av: Magi-cat

GapskrattarGapskrattar"Elvis Costello" 

"Viljan att hjälpas åt har gett människan en överlevnadsvinst." (P. Strang)

Anmäl
2015-06-15 08:34 #4 av: Cristine

Sävedalarn

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anmäl
2015-06-15 23:26 #5 av: [vikinga ängel]

Jaha vad bra då vet jag att det var ett skämt ☺️ Då kände jag mig inte så dum längre som reagerade som jag gjorde. Jag trodde jag hade pratat med en kille ur svenska ufo sällskapet men så insåg jag att det inte var det. Han har hållit föredrag på jordstlnngscentrum och pratar om aliens på ett mer seriöst sätt. Blodslinjer och allt sådant pratas det om och abductions. Jag mina att han heter något finskt på j men mer en så minns jag tyvär inte. Han har skrivit böcker i ämnet och är duktig men minns inte mer en så tyvär.

Anmäl
2015-06-16 00:06 #6 av: Sanyara

Ja, den föreningen har man ju hört talas om😅
Men att det var så.......😜

Anmäl
2015-06-21 20:51 #7 av: m2studio

Tyvärr den här föreningen tycks ägs av dem som ville mörklägga UFO händelse och info.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.